Originally posted by //\\//\\@$t€®
en als dat niet werk toch overgaan op een andere sproeier.. Mijn bougie is ook wit. Start altijd goed 1 maatje groter begint die al klote te rijden. En ik rijd met een 88... Probeer jij eerst maar eens rond de 92 en niet te snel naar je bougie kijken, maar gewoon voelen of je scooter beter rijdt of niet. Merk je snel genoeg
Originally posted by Freezer
gasnaald lager zetten zodat ie iets minder benzine krijgt bij lagere toeren. Dan zal ie waarschijnlijk minder snel verzuipen.
Persoonlijk vind ik 106 ook groot, maar als je zegt dat het goed rijd dan kan dat best zo zijn. Ik heb ook 106 of 108 in me team zitten met open luchtfilter...
Originally posted by theblueracer
geen valse lucht ergens?
Originally posted by Freezer
aan je mengsel...
hoe staat je luchtschroef en dergelijke?
gasnaald lager, minder benzine in begin, tegen het sputteren. Op top zal ie evenveel mengsel blijven krijgen, maar ik ben benieuwd of ie er beter door gaat lopen.
Originally posted by marbossi with
dat afstellen bij mij lukt ook niet helemaal maar als ik dit verhaal hoor kan het dus aan mijn gasnaald liggen. Bij mij is 't probleem het volgende: in een keer gas is sputteren-->teveel lucht
bij max gas bij 80 loopt ie goed. als ie koud is rijdt ie met hokken en stoten weg, klinkt niet als verzuipen. gasnaald zit nog in originele stand van aankoop. Moet het clipje dan omhoog of omlaag?
"setup"
dr70 un-ge-tjoe-neerd
17,5
multivart
clutch
polini snaar
adige racemembraan
luchtfilter met veel gaten
sproeier 100
rolletjes 5 gram
blauwe veertjes(hebo) op slapst
yasuni Z
Originally posted by b0em
Hmz I told ya dat het valse lucht was
Originally posted by hyabusa rules
ik heb dat ook gehad je moet een kleinere sproeier kopen of hem beter afstellen want wat je nu hebt heet een te rijk mengsel van olie en benzine daardoor wordt je bougie zwart. maar met een kleinere sproeier loopt hij welwat minder