Na urenlang te hebben gedwaald met de auto over die vervloekte polder kwamen we pas aan om 0.00uur. Nog een beetje rondgedwarreld toen over het terrein en naar de meetingpoint
Kwam ik Zeeuw tegen en heb ik nog een tijdje mee gelopen. Was wel koel
Toen kwamen we net uit de Hardcore zaal en ik liep met fel licht in me ogen over het terrein. Zie ik ineens een schim op me af komen rennen. Die schim bespringt me dus en het blijkt een hele goeie vriendin van me te zijn (ik ben DE mokkelmagneet, Zeeuw is het bewijs
)
Wat een drukte daar trouwens, niet normaal! Veel te klein terrein voor zoveel mensen...
Maarja, toen kwam ik een paar andere maten tegen en waren we nog de Hardcore zaal ingeweest. Er werd wel lekker gedraaid, maar niet wat je zegt geweldig. Beetje vage lui daar allemaal.
Nou, begon het ook nog es een beetje te regenen! Lekker met m'n kisten staan baggeren, ja, mijn dag kon niet meer stuk!
Ik was dus een aantal vrienden kwijt met wie ik mee was met de auto. En m'n jas zat nog in de auto en daar zaten me sleutels nog in. Kwam ik erachter dat ze net een kwartier weg waren. Ik dus rennen naar de uitgang en bellen de hele tijd, maar het was weer van: "BEN Onbereikbaar"
Gelukkig kwam ik ze nog tegen, hele opluchting dus
Het publiek wat op het feest was, was trouwens niet echt relaxt. Beetje van die lui die alleen maar rondlopen, dus niet echt mensen die uit hun dak gingen ofzo. Kwam ik er ook nog achter dat een of andere Marok een maat van me probeerde te beroven van z'n telefoon, dus wij meteen met de hele groep erop af. Liet hij ons dus maar met rust
Voor de mensen die niet geweest zijn, jullie hebben niet veel gemist (behalve het hoge gehalte aan lekkere wijven
) Er werd bagger gedraaid en was niet zo'n perfekte sfeer...
Greetz