Mystery Land viel tegen...

Daanje

Well-Known Member
Na urenlang te hebben gedwaald met de auto over die vervloekte polder kwamen we pas aan om 0.00uur. Nog een beetje rondgedwarreld toen over het terrein en naar de meetingpoint
smile.gif
Kwam ik Zeeuw tegen en heb ik nog een tijdje mee gelopen. Was wel koel
smile.gif
Toen kwamen we net uit de Hardcore zaal en ik liep met fel licht in me ogen over het terrein. Zie ik ineens een schim op me af komen rennen. Die schim bespringt me dus en het blijkt een hele goeie vriendin van me te zijn (ik ben DE mokkelmagneet, Zeeuw is het bewijs
smile.gif
)
Wat een drukte daar trouwens, niet normaal! Veel te klein terrein voor zoveel mensen...
Maarja, toen kwam ik een paar andere maten tegen en waren we nog de Hardcore zaal ingeweest. Er werd wel lekker gedraaid, maar niet wat je zegt geweldig. Beetje vage lui daar allemaal.
Nou, begon het ook nog es een beetje te regenen! Lekker met m'n kisten staan baggeren, ja, mijn dag kon niet meer stuk!
Ik was dus een aantal vrienden kwijt met wie ik mee was met de auto. En m'n jas zat nog in de auto en daar zaten me sleutels nog in. Kwam ik erachter dat ze net een kwartier weg waren. Ik dus rennen naar de uitgang en bellen de hele tijd, maar het was weer van: "BEN Onbereikbaar"
frown.gif

Gelukkig kwam ik ze nog tegen, hele opluchting dus
smile.gif

Het publiek wat op het feest was, was trouwens niet echt relaxt. Beetje van die lui die alleen maar rondlopen, dus niet echt mensen die uit hun dak gingen ofzo. Kwam ik er ook nog achter dat een of andere Marok een maat van me probeerde te beroven van z'n telefoon, dus wij meteen met de hele groep erop af. Liet hij ons dus maar met rust
smile.gif

Voor de mensen die niet geweest zijn, jullie hebben niet veel gemist (behalve het hoge gehalte aan lekkere wijven
smile.gif
) Er werd bagger gedraaid en was niet zo'n perfekte sfeer...

Greetz

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hebo_NRG:
Mokkelmagneet...boehwhahahahahahaha
smile.gif

True.
Mokkelmagneet, je ex ja!!
Ghehe, ik vond het wel vet, alleen ik vind dat ze hardcore op mysteryland af moeten schaffen.
Al die wannabe gabbers :r
Als er een 'techno' nummer word gedraaid staan die gasten al te flippen omdat ze denken: Dit is de hardcore tent dus zal dit wel hardcore zijn.
Da vond ik wel jammer, ook omdat het zo druk was.
Kon nie eens fatsoenlijk stampen
maar ja...verders vond ik het wel vet. Vooral Neophyte!!

Originally posted by Ogre:
Wat schreeuwde je nou nog toen je me belde joh? Ik was helemaal niet op Mysteryland, ik was in Hilversum bij een examenfeestje
smile.gif

Ik dacht dus dat je er misschien ook zou zijn, maar ik verstond wel dat je ergens in Hilversum was, maar de rest niet...
Jij verstond mij zeker ook voor geen meter...

Greetz

Originally posted by Zeeuw:
Mokkelmagneet, je ex ja!!

Das geen mokkel.
Die is lelijk, toen zat ik nog in mijn ontwikkelingsfase van het leven, waarbij ik een grote fout had gemaakt.
Ik zal der verder maar niet over doorgaan
wink.gif

Greetz

Mysteryland was dus echt wel zwaar relex! en die regenbuitjes stelden ook niets voor was eigenlijk best wel lekker.het was idd best wel erg druk.... volgend jaar 3 dagen mysteryland!

Mzzl

Lekker! 3 dagen kutfeest!

Mystery Land hoeft van mij niet meer, tenzij het in de Jaarbeurs weer is! Dat waren de beste feesten!
Elke keer waren de Outdoorfeesten voor mij verneukt!
frown.gif

Elke keer is het op vechten uitgelopen
frown.gif
Achja, tis maar wat je leuk vind...

Greetz

Wat schreeuwde je nou nog toen je me belde joh? Ik was helemaal niet op Mysteryland, ik was in Hilversum bij een examenfeestje
smile.gif

Originally posted by Daanje_70MHR:
Das geen mokkel.
Die is lelijk, toen zat ik nog in mijn ontwikkelingsfase van het leven, waarbij ik een grote fout had gemaakt.
wink.gif

Greetz

Heheh

Jajajajaja
wink.gif

Hey Daniel voor de intelligentie gzakt he?!
wink.gif

Je had er 3 het moesten er 6 zijn...
Ik had er 6 !!!! Hahahah

Ik spreek je

SvR

Originally posted by Daanje_70MHR:
Das geen mokkel.
wink.gif

Greetz

Da was wel degene die op je af kwam springen.
De rest heb je met handen en voeten wijs moeten maken dat jij het was
smile.gif

Originally posted by Zeeuw:

Dat was wel degene die op je af kwam springen.

Nee, ik bedoel niet die. Zij kan er wel mee door, maar ik bedoelde eigenlijk die lelijke die aan bodypainten doet......Blegh! Ik wil er geeneens meer over praten...

Greetz

Originally posted by Sjoerdyo:
Heheh

Jajajajaja
wink.gif

Hey Daniel voor de intelligentie gezakt he?!
wink.gif

Je had er 3 het moesten er 6 zijn...
Ik had er 6 !!!! Hahahah

Ik spreek je

SvR

Ooh, je bedoelt die intelligentie test die je in me mail had gestuurd?
Ik was trouwens niet gezakt, maar zat op gemiddeld niveau
wink.gif

Greetz

het is toch niet deze test waar jullie het over hebben of wel?

Hieronder een intelligentietestje.
Dit is echt heel raar, maar het proberen waard. Wel precies doen wat er staat en niet eerst onderaan deze mail gaan kijken.

Tel het aantal "F-en" in de volgende tekst:

FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS

Originally posted by Gijshouwen:
het is toch niet deze test waar jullie het over hebben of wel?

Hieronder een intelligentietestje.
Dit is echt heel raar, maar het proberen waard. Wel precies doen wat er staat en niet eerst onderaan deze mail gaan kijken.

Tel het aantal "F-en" in de volgende tekst:

FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS

Yep die ja, als je die maakt tellen de meeste mesne ner dus ... en ik telde er ... het maximale oftewel IK BEN INTELLIGENT oftewel volgens hun een GENIUS!!!

EN daniel is MAAR gemiddeld...
wink.gif

Naja ut zal wel, mzzl

SvR

Back