Muziek uit de Jaren 50

Originally posted by XeRioNaTiC

Nee nu leven we in een lekkere maatschappij.... :D

Het lijkt me gewoon qua sfeer zeer vet

Mja, begin jaren 60 dan. Jaren 50 niet man...denk nou es na...praat met je pa of zo.

Originally posted by JeroenRs50
in de jaren '50 ging het gewoon goed met de economie, daardoor ging de jeugd meer uit en kwamen er een echte "jeugdcultuur".

De jaren '60 waren meer taboe doorbrekend, "fout" zijn enz, hippy powah :)

Jaren 50 was wederopbouw!!!! Sjonge jonge wat zit iedereen uit zn nek te lullen...

Originally posted by JeroenRs50

je vergeet die ##$$@@##$ Vietnam oorlog, hele generaties zijn in Amerika verwoest. Alleen maar door 1 onzinnige oorlog:(

Was eind jaren 60 pas echt hevig..

Originally posted by Arne

Mja, begin jaren 60 dan. Jaren 50 niet man...denk nou es na...praat met je pa of zo.

Waarom moet hier nou weer een conflict over ontstaan?

A: We hebben er niets aan
B: Het loopt uit op niets

Het *lijkt* mij gewoon leuk om die sfeer te proeven.

Of dat nou eind 50er of beigin 60er jaren zijn..

Gebeuren zal het toch niet.

Maar de mzueik van eind 50er jaren vind ik super, daar ging het om.

Daar had ik het met Xander over.

En of het in die tijd economisch goed of slecht met amerika ging, lekker belangrijk..

Er ontstaat geen conflict maar een dicussie.

Kijk, nu zeg je het opeens heel anders. Ik zou er ook weles willen rondkijken maar onder geen beding in de jaren 50 willen _leven_.

Eerst deed je net of je wel in een tijdmachine zou stappen en nooit meer terugkomen...dat is gewoon dom. Wees blij dat je in deze tijd leeft...zo slecht is t echt niet nu.

Zoals jullie nu semi-nostalgisch zitten doen...daar heb ik n hekel aan. Net zoiets als dat je wel in WOII zou willen leven omdat er toen zo'n sterke onderlinge band was of zo :'(

Kijk, nu zeg je het opeens heel anders. Ik zou er ook weles willen rondkijken maar onder geen beding in de jaren 50 willen _leven_.

Eerst deed je net of je wel in een tijdmachine zou stappen en nooit meer terugkomen...dat is gewoon dom. Wees blij dat je in deze tijd leeft...zo slecht is t echt niet nu.

Zoals jullie nu semi-nostalgisch zitten doen...daar heb ik n hekel aan. Net zoiets als dat je wel in WOII zou willen leven omdat er toen zo'n sterke onderlinge band was of zo :'(

Misschien heb ik het verkeerd verwoord, wil er niet leven ofzo.

Gewoon lange vakantie :D

Met de rest van je verhaal ben ik het wel eens.

Vroegerrrrr hoefde je je fiets niet op slot te zetten..

Wat heeft de ontbreken van fietsendiefstal met sociale controle te maken?
Snap ik ook niet helemaal. Heeft eerder met besef van normen & waarden (jaja, daar zijn ze weer) te maken.

Originally posted by Wout

Snap ik ook niet helemaal. Heeft eerder met besef van normen & waarden (jaja, daar zijn ze weer) te maken.

Okeej diz enge taal, kun jij dat bij mij hier int dorp komen uitleggen, hier word je scoot al gestolen met 3 sloten uit de schuur...

*Vaarwel NRG. 03-01-1998 <-> 14-04-1998*

Back