doorzoep'n
Well-Known Member
als je het zo gaat bekijken is er met elke generatie wel iets aan de hand ......
Originally posted by NastroAzzuro
Elke tijd heeft zn voordelen en nadelen....
Originally posted by XeRioNaTiC
Nee nu leven we in een lekkere maatschappij....
Het lijkt me gewoon qua sfeer zeer vet
Originally posted by JeroenRs50
in de jaren '50 ging het gewoon goed met de economie, daardoor ging de jeugd meer uit en kwamen er een echte "jeugdcultuur".
De jaren '60 waren meer taboe doorbrekend, "fout" zijn enz, hippy powah
je vergeet die ##$$@@##$ Vietnam oorlog, hele generaties zijn in Amerika verwoest. Alleen maar door 1 onzinnige oorlog
Originally posted by Arne
Mja, begin jaren 60 dan. Jaren 50 niet man...denk nou es na...praat met je pa of zo.
Er ontstaat geen conflict maar een dicussie.
Kijk, nu zeg je het opeens heel anders. Ik zou er ook weles willen rondkijken maar onder geen beding in de jaren 50 willen _leven_.
Eerst deed je net of je wel in een tijdmachine zou stappen en nooit meer terugkomen...dat is gewoon dom. Wees blij dat je in deze tijd leeft...zo slecht is t echt niet nu.
Zoals jullie nu semi-nostalgisch zitten doen...daar heb ik n hekel aan. Net zoiets als dat je wel in WOII zou willen leven omdat er toen zo'n sterke onderlinge band was of zo :'(
Jaren 50 was wederopbouw!!!! Sjonge jonge wat zit iedereen uit zn nek te lullen...
Was eind jaren 60 pas echt hevig..
Er ontstaat geen conflict maar een dicussie.
Kijk, nu zeg je het opeens heel anders. Ik zou er ook weles willen rondkijken maar onder geen beding in de jaren 50 willen _leven_.
Eerst deed je net of je wel in een tijdmachine zou stappen en nooit meer terugkomen...dat is gewoon dom. Wees blij dat je in deze tijd leeft...zo slecht is t echt niet nu.
Zoals jullie nu semi-nostalgisch zitten doen...daar heb ik n hekel aan. Net zoiets als dat je wel in WOII zou willen leven omdat er toen zo'n sterke onderlinge band was of zo :'(
idd maar er waren verschillende oorlogen bv. Cambodja enz.
Kom in Klaaswaal wonen...hoeft het ook niet.
Ja zo kun je nog wel ff doorgaan. Die zijn er nu ook.
Als de sociale controle zo hoog ligt, weet zeker de dominee wat jij uitspookt
Snap ik ook niet helemaal. Heeft eerder met besef van normen & waarden (jaja, daar zijn ze weer) te maken.Originally posted by Arne
Wat heeft de ontbreken van fietsendiefstal met sociale controle te maken?
Originally posted by Wout
Snap ik ook niet helemaal. Heeft eerder met besef van normen & waarden (jaja, daar zijn ze weer) te maken.