Originally posted by XeRioNaTiC
Kzou zo naar die tijd willen, en dan in de states, Prom night enzo..
Lijkt me echt heersend.
Originally posted by Alexander
Juist ja, cruisend in je ami met dikke V8. Benzine kosten wasda???? Heersend man, ik ben volgens mij ook te laat geboren
Originally posted by Folkert@MinaRally
The Isley Brothers hebben wel leuke nummers.
(Je weet wel die gasten die tegenwoordig vaak in RnB clips opduiken)
Ron Howard as Mr. Big in die R.Kelly video's enzo.
Nummers van vroeger die veel gesampled worden door RnB/Rappers , daarvan is het origineel ook wel leuk om te horen.
Zoals bijv. de originele Fantatic Voyage (van Lakeside) die voor de mensen hier beter bekend is als het nummer van Coolio.
Mja zo zijn er nog vele te noemen.
Originally posted by Tommeh
The mamas and the papas - california dreaming
beachboys etc
the temptations - earth angel
Originally posted by Arne
Jaaaa we gaan ff met zn allen de jaren 50 zitten verheerlijken....
Denk je nou echt dat t toen vet was of zo? Jezelf helemaal de tering in werken, als Elvis schudde met zn heupen op tv stond de wereld op zn kop. Verder gaan dan een meisje zoenen kon niet en in Amerika moest je uitkijken met wat je zei anders zat McCarthy meteen achter je aan...Jongens jongens zeg..
De jaren 60, toen begon het leuk te worden..zo rond 63,64. Check A Hard Days Night van de Beatles, echt een heersende film.
Originally posted by Arne
Jaaaa we gaan ff met zn allen de jaren 50 zitten verheerlijken....
Denk je nou echt dat t toen vet was of zo? Jezelf helemaal de tering in werken, als Elvis schudde met zn heupen op tv stond de wereld op zn kop. Verder gaan dan een meisje zoenen kon niet en in Amerika moest je uitkijken met wat je zei anders zat McCarthy meteen achter je aan...Jongens jongens zeg..
De jaren 60, toen begon het leuk te worden..zo rond 63,64. Check A Hard Days Night van de Beatles, echt een heersende film.