MaXiMaaL
simpel....
Waarom heb je je voorvorkpoten achterstevoren staan? Het heeft nu wel een grotere naloop, maar ik denk dat je zo op hoge snelheden een trillend stuur zal gaan krijgen aangezien het een negatieve sprong heeft nu....
De naloop is de afstand op het grondvlak tussen: het punt waar de hartlijn van je balhoofd de weg snijdt; en het punt waar de vertikale lijn door het midden van de velg de weg snijdt.
Hoe groter die afstand is, hoe zwaarder het sturen gaat, wat goed is voor een sprinter. Maar de sprong (afstand tussen hartlijn van het balhoofd en het hart van de velg) moet wel positief zijn, anders heb je geen fijne sturing. Daarom zie je ook altijd dat de sprong positief is bij gestuurde voertuigen, oftewel, het hart van de velg ligt vóór de fictieve doorgetrokken hartlijn van het balhoofd.
Ik hoop dat je hier zelf ook al aan gedacht heb, zo ja, sorry voor mijn relatief nutteloze verhaal dan ...
Dit is een vet project, ik wil hem wel eens zien als die af is.. succes
De naloop is de afstand op het grondvlak tussen: het punt waar de hartlijn van je balhoofd de weg snijdt; en het punt waar de vertikale lijn door het midden van de velg de weg snijdt.
Hoe groter die afstand is, hoe zwaarder het sturen gaat, wat goed is voor een sprinter. Maar de sprong (afstand tussen hartlijn van het balhoofd en het hart van de velg) moet wel positief zijn, anders heb je geen fijne sturing. Daarom zie je ook altijd dat de sprong positief is bij gestuurde voertuigen, oftewel, het hart van de velg ligt vóór de fictieve doorgetrokken hartlijn van het balhoofd.
Ik hoop dat je hier zelf ook al aan gedacht heb, zo ja, sorry voor mijn relatief nutteloze verhaal dan ...
Dit is een vet project, ik wil hem wel eens zien als die af is.. succes