This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Msn!!!

• Thread starter Thread starter Shirley
  • Start date Start date
S

Shirley

Guest
Ik kon die ouwe topic over msn niet vinden, dus vandaar deze.
Maar ik d8 dus dat het eindelijk afgelopen was met dat gezeik bij msn.
Begon het gisteren weer, werd er afgegooid en kon me ook niet meer aanmelden.
Nu doet ie het weer, maar vraag me af voor hoe lang nou weer.
Eigelijk wil ik msn er gewoon af gooien, maar ja, er zijn mensen die geen icq hebben en wel msn, dus dan heb ik msn wel weer nodig, maar ik vind het best wel kut!

Originally posted by Shirley
, er zijn mensen die geen icq hebben en wel msn, dus dan heb ik msn wel weer nodig, maar ik vind het best wel kut!

dan zeg je tegen de mensen die geen ICQ hebben dat ze dat ff moeten downen. :!

Re: Re: Msn!!!

Originally posted by Gijshouwen

dan zeg je tegen de mensen die geen ICQ hebben dat ze dat ff moeten downen. :!

ICQ is nog veel brakker dan MSN, ik ga dat echt niet downloaden hoor...

ICQ OWNZ YOU

Originally posted by VDM

ICQ is nog veel brakker dan MSN, ik ga dat echt niet downloaden hoor...

Hahaha.. jij bent brak.
MSN heeft nu alleen maar problemen, en icq roelt.

ICQ is brak man, allemaal reclame shit enzo. Kan je wel uitzetten, maar niet allemaal en het werkt kut.

Ik heb geen probs meer met MSN, en het is lekker makkelijk (dus geschikt voor mij )

ten 1e

ICQ rulz..

1e: er is helemaal geen reclame als je 't slim aanpak...
2e: als je 't goed instelt is 't veeeeeel sneller dan MSN
3e: je word (bijna) nooit erafgegooid
4e: 't heeft veel meer mogelijkheden en is niet zo beperkt
5e: MSN is van Microsoft

dus mijn advies pak altijd ICQ want 't heeft gewoon zo veel meer voordelen.

ik heb MSN alleen omdat sommige mensen geen ICQ hebben!

Greetz R666

1. Welke reclame? (niet aanstellen!)
2. Lukt niet (snel genoeg)
3. Afgegooid??? Das mij nog nooit overkomen
4. Mogelijkheden genoeg
5. Ja sooo?
6. Geen irri nummertjes
7. onder je naam moet"becausE" staan....8P
9||6 9||6

juist ja, msn is misschien wel handig om ff snel 'voor simpele geesten' te chatten, maar als het een beetje niveau wil hebben moet je icq hebben icq heeft gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer instellingen dan dat suffe msn

ik heb ook msn, maar soms kan je er gewoon dagen niet op, echt in de trend van microsoft zullen we maar denken............

Pcies!

ICQ is gewoon veel relaxer..

MSN is alleen handig voor op school als je maar 10 min tijd heb en 't snel moet downloaden!

Voor de rest ICQ!

Greetz R666

icq is beter als msn! Maar als je echt slim bent, neem je het gewoon beide (just like me) kom je msn niet op pak je icq!
beter toch!!!

ok

Enrico@nrg

nummer 7 heb je gelijk... my bad! hahaha! was weer eens wazig bezig.. thanx!

enne Metal.. ik vind dat ook de goede oplossing,
waarschijnlijk heeft 't meren deel van de mensen "MET" IQ dit al allebei!

ICQ is gewoon :W DA KING!

Greetz R666

Re: ok

saaaa!!!! coole dinges bij je naam, filmpje plaatje enzo, echt gaaaaaaf gewoon en mooi gemaakt dat rogue six6six

icq is helemaal niet relaxed. veel te veel instellingen en zooi die je haast niet gebruikt. nete irritante schermpjes als je opstart en je lijst is niet overzichtelijk. ook kun je makkelijker gehackt worden met icq dan met msn.

MSN RULED echt, als het werkt dan he. en het gaat 95% vd tijd gewoon goed, dus is het wel een beter programma. en het werkt toppie als je alleen wil chatten en bestandjes sturen enzo. verder hoef je toch niks te doen. random chat enzo is voor zielige zielen. allemaal overbodige troep

MSN 4ever maar bill gates zuigt

Re: Re: ok

Originally posted by Bier
saaaa!!!! coole dinges bij je naam, filmpje plaatje enzo, echt gaaaaaaf gewoon en mooi gemaakt dat rogue six6six

thanx man, jah dat heb ik gewoon uit een eigen opgenomen filmpje ge-edited naar een *.gif format

Greetz R666

irritante schermpjes tijdens opstarten!? geen last van, gewoon uitschakelen met omweg, instellingen die ik nooit gebruik? moet ik nog ontdekken........ lijst is ZEER overzichtelijk, je kan tenminste NAMEN van personen veranderen zodat je eindelijk weet wie bing flop bips is, en hacken met icq2000b lukt haast niet meer, met icq99 was het wel een miniscuul probleem maarja............

MSN heerst 8)

Originally posted by Ruud

MSN heerst 8)

Mee eens 8)
Ik gebruik icq de laatste tijd eigenlijk geeneens meer. Zal misschien wel komen omdat er veel van die irri dwds instaan en ook een stuk of 6 exen...
Maar ICQ is bij mij altijd traag

Greetz