RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #2 Jazeker. Om even te melden dat dit topic open blijft tot de eerstvolgende moderator online is. Volgens mij wordt het tijd dat ik bij Bas ga solliciteren Zomers lekker naar Ibiza
Jazeker. Om even te melden dat dit topic open blijft tot de eerstvolgende moderator online is. Volgens mij wordt het tijd dat ik bij Bas ga solliciteren Zomers lekker naar Ibiza
KevinP . 21 February 2009 #3 verveel me en msn werkt ff niet dus , voor die tijd maakt het toch niet uit. Jij rijdt toch ook scooter standaard ?
verveel me en msn werkt ff niet dus , voor die tijd maakt het toch niet uit. Jij rijdt toch ook scooter standaard ?
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #4 Wordt dit jaar eerste jaartje ja. Ik ben benieuwd wat ik er van ga bakken
KevinP . 21 February 2009 #5 veel succes dan , zolang je blok genoeg pk's geeft dan komt het wel goed
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #6 Ja ik doe me best . Volgende maand kan ik het blok een slinger geven.
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #11 GOEIENACHT :+ @ Kevin: Ook een heel nieuw blokkie dus. Zover ben ik dus ook. Misschien ook maar een projectpagina bouwen als ik er zin in heb.
GOEIENACHT :+ @ Kevin: Ook een heel nieuw blokkie dus. Zover ben ik dus ook. Misschien ook maar een projectpagina bouwen als ik er zin in heb.
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #14 En al over je nek gegaan?? oooii //Edit: Ken nou al weer dicht :+ Last edited: 21 February 2009
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #16 Kennen jullie het "Slaap! Topic" nog? Dat was de goeie ouwe tijd.
Just Me Tauris 21 February 2009 #17 RobinL said: Kennen jullie het "Slaap! Topic" nog? Dat was de goeie ouwe tijd. Click to expand... Het Msn night chat topic was veel leuker
RobinL said: Kennen jullie het "Slaap! Topic" nog? Dat was de goeie ouwe tijd. Click to expand... Het Msn night chat topic was veel leuker
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #18 ik heb op m'n pc nog een Top 5 meeste posts op de night chat :winner: