MSN RULES?!?!

• Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Hij doet het weer
smile.gif
en mijn lijst is ook weer helemaal vol
smile.gif

MAAR HOELANG?

Advertisement - register to remove this

ja en? waarom kankert iedereen altijd op M$? wat wil je dan? Linux daar kan 99% vd pc gebruiker geen touw aan vast knopen! en ik heb weinig problemen met M$ en JA ik heb exotische hardware. Ik ben nog steeds van mening dat problemen met M$ software veroorzaakt worden door domme gebruikers...

misschien eerst is bij jezelf kijken voordat je M$ de schuld geeft. Owkee dat MSN verhaal ligt wel aal M$ maar ICQ doet het ook vaker niet dan wel.

Sorry hoor, maarre icq doet het bij mij in ieder geval ALTIJD, komt zelden voor dat ie het es niet doet, en msn doet bij mij gewoon de hele tijd raar.

na 5 min w88 komt er eindelijk is de melding dat ik niet aangemeld ben

nou IDEAAL!

ik heb het nou niet over MSN maar over het gezeik op M$ in het algmeen!

ik heb opzich niks tegen microsoft hoor, mijn computer werkt er ook wel redelijk mee hoor alleen soms beetje onstabiel, linux vind ik wel een stuk stabieler maar zeker helemaal niet makkelijk maar ja.....

maar een feit is dat MSN zuigt en ICQ werkt inderdaad 99 van 100 keren gewoon wel....

Originally posted by hebo70:
ik heb opzich niks tegen microsoft hoor, mijn computer werkt er ook wel redelijk mee hoor alleen soms beetje onstabiel, linux vind ik wel een stuk stabieler maar zeker helemaal niet makkelijk maar ja.....

maar een feit is dat MSN zuigt en ICQ werkt inderdaad 99 van 100 keren gewoon wel....

ga dan niet lopen zeiken en gebruik al1 ICQ! je flikkert je bougie toch ook weg als ie het soms niet doet? nou dan dump MSN en ga ICQ'en!

Rustig maar hoor, misschien heeft ie wel bijvoorbeeld bij icq mensen in zijn lijst die die niet bij msn heeft.
Dat heb ik namelijk ook, ik heb mensen in me icq lijst, die geen msn hebben, en andersom.
Dus heb ik ze allebei, en misschien is dat ook zijn reden.
Zo niet, dan had ik het er ook allang afgeflikkerd ja.

rustig maar hoor ruud, ik gebruik allebij ICQ en MSN maar MSN doet het de laatste tijd nogal eens niet.....

hij doet het nu trouwens weer even...maar voor hoelang??

Bij mij doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet en als ik me blijf aanmelden door steeds op nogmaals te drukken dan heb je kans dat je na een tijdje wordt aangemeld.

Bij mij doet ie het nu ook af en toe wel en af en toe niet... Maar ik ben het wel met Ruud eens. Als je windows altijd vastloopt komt dat 9 v/d 10 keer omdat mensen gewoon het hele systeem fout gebruiken en alles half laten openen en het hele geheugen zo om de zeep helpt, naja zoiets iig.

SvR

Nou dat werkt nu eindelijk maar mijn account @ Zonnet voor mijn meel doet het dus ff niet das leuk als daar je rooster wijzigingen op binnenkomen
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Back