Motor Hispania problemen

perikles

Well-Known Member
Heey,:?
Sinds augustus vorig jaar heb ik een MH RYZ. Ik heb er veel plezier van gehad, maar vanaf oud en nieuw heb ik er een probleem mee. Het gaat hier dan om het starten van de brommer, als het nat weer is, of nog vochtig is van bijvoorbeeld een eerdere regenbui dan start hij niet met de kickstart, heel soms lukt het wel na 3 km (overdreven) ermee gerend te hebben hem aan te lopen, maar dan is het probleem dat hij vaak uit valt, de kracht is er dan uit en moet weer opnieuw aangelopen worden. Het is op dit moment moeilijk te zeggen of hij met mooi weer nu wel met de kickstart aan gaat, want het is elke dag slecht weer om het uit te proberen wegens de vocht in de lucht. Even voor de duidelijkheid hij deed het aan het begin van het jaar nog wel met de kickstart, als het mooi weer was, nu dus niet meer.
Ik had net in de vakantie een beurt gehad, toen heeft hij het dus een week a anderhalf goed gedaan, ik heb ze er die week nog over opgebeld, waarop ze zeiden dat ik een nieuwe bougie erin moest doen, wat ik heb gedaan maar het niet deed.
Ik heb verder zelf nog gekeken naar de bougie of hij vonkt, dit is soms het geval, maar vaak ook niet. Als ik hem zag vonken probeerde ik het uit met de kickstart maar helaas geen startende motor.
ik vraag jullie daarom om hulp, als er vragen zijn over de brommer/onderdelen post ze maar ik beantwoord ze graag.

Alvast bedankt!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top