Rey_vds

New Member
Hi, Ik ben groot fan van de BMW GS versies. Alleen ben ik 16 en mag ik daar niet mee rondrijden op de Nederlandse Openbare Weg. Tevens mag ik me wel vervoeren op een snor- of bromfiets. Nu ben ik opzoek naar een bromfiets die zowel geschikt kan zijn voor onverhard- en verharde weg en/of het liefst op de motor lijkt.

Alvast super bedankt voor jullie antwoorden!
 
Advertisement - register to remove this

Adventure bike ontwerp is voor zover ik weet niet in de brommers, wel ken ik de killerbee f51, zag ik een keer online langs komen en kan er dus voor de rest niks zinnigs over zeggen.
1679616399618.png
 
Heb jij weer gelijk in, had ik even niet aan gedacht. Toen ik (in 1970) m'n A-tje haalde had je die beperkingen nog niet.
ben vàn 73 maar haalde mijn A-tje nèt vóór de invoering van de lichtere klasse ( toen nog maar één?) en was ook al oud genoeg om meteen "zwaar" te mogen en was blij toe: mijn eerste motor was nèt een volledig A met 50 pk, maar met mìnder durf je toch niet de snelweg op!?
die 125 cc (11 Kw?) vind ik helemaal bezopen.
niet nieuw meer verkrijgbaar, weet niet of dat een vereiste is, maar Kymco K-pipe? (komt qua geluid meer in de buurt van BMW dan Minarelli)
 
die 125 cc (11 Kw?) vind ik helemaal bezopen.
Dat klopt.
Ik heb enkele jaren een Yamaha TW125 gehad, leuke Fun "motor" maar qua vermogen moet je daar niet te veel van verwachten.
Als je met zo'n "brommer" 90 a 95 GPS haalt, vlakke weg geen tegenwind, mag je in de handen klappen.
Buitenwegen, landwegen en kiezelpaden ideaal maar wegblijven van autowegen.
 
Back
Top