Ben
Retired
Goed , aangezien ik sinds kort een garage box heb , ben ik op zoek naar een motor hefbrug ( nee , dit is geen advertentie ). Een beetje fatsoenlijke. Rood ( ) , non-electrisch bedienbaar ( hyraulisch met de voet bedienbaar oid ) , wil de voorwiel ( of achterwiel natuurlijk ) kunnen inspannen. En moet een motor op kunnen. Wil ook met de tijd aan mijn motor rijbewijs beginnen.
Ik zag niet zo héél lang geleden een project , en daar was ook zo'n brug. Super mooie. Ook rood , volgens mij ook hydraulisch en zo.
Nu is de vraag , waar moet ik op letten als ik zoiets koop ? Weten jullie een bepaalde merk oid ? En wat is een standaard hef gewichts marge vanwege een motor oid ?
Bedankt.
// edit ; Oh ja , wist niet waar ik zo'n vraag als dit moest plaatsen , dus heb ik m hier maar neergezet.
Ik zag niet zo héél lang geleden een project , en daar was ook zo'n brug. Super mooie. Ook rood , volgens mij ook hydraulisch en zo.
Nu is de vraag , waar moet ik op letten als ik zoiets koop ? Weten jullie een bepaalde merk oid ? En wat is een standaard hef gewichts marge vanwege een motor oid ?
Bedankt.
// edit ; Oh ja , wist niet waar ik zo'n vraag als dit moest plaatsen , dus heb ik m hier maar neergezet.
Last edited: