Moto Gp Seizoen 2004

found it @ eurosport;)

10:00 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Warm-Up

10:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Introduction

11:00 Motorcycling
Grand Prix South Africa
125cc Race

12:15 Motorcycling
Grand Prix South Africa
250cc Race

13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race

Geen uitdaging? Groot gat? Welk gat?? Of bedoel je soms die 35-honderste met die Sete achter hem rijdt??

1 Valentino Rossi (ITA) Gauloises Fortuna Yamaha 1:32.647
2 Sete Gibernau (ESP) Telefonica Movistar Honda 1:32.682
3 Max Biaggi (ITA) Camel Honda Team 1:32.919
4 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 1:33.098
5 Colin Edwards (USA) Telefonica Movistar Honda 1:33.111

Gaat een mooi seizoen worden en als Rossi weer kampioen word... so be it! Hij is de snelste van het hele zooitje, al geven ze hem een driewieler met 2 lekker banden en touwtjes ipv een stuur en dan hem ook nog achteruit laten rijden :P Hij gaat toch winnen (punt).

Rossi = :W

ik ben ook voor rossi:)
maar volges mij denk iedereen nog TE makkelijk
alhoewel hij al fixxe vorderinge heeft gemaakt met de yamaha
ik denk toch dat honda baalt dat hij nu yamaha vaak op de 1 gaat parkeren.

en waarom dat dan??
alleen omdat hij zo goed rijd??

tja ik hoop dat hij het voor elkaar krijgt om weer bijna overal op podium te komen enz.
tja hij zal er harder voor moeten knokken dan eerst.

maar hij kan het denk ik.

Originally posted by mouthaan
k hoop dat die nieuwe Nederlander het goed gaat doen in de 125cc klasse!!

Raymond Schouten, reed iets van 5 jaar geleden nog mee in de topscooter-klasse op een Aerox. Verwacht niet teveel van die jongen, dit is echt een leerjaar. Hopelijk kan hij zich doorontwikkelen en misschien zelfs een puntje pakken.

125 en 250 zal wel weer spannend worden dit seizoen. Hopelijk komt er ook wat meer spanning in de MotoGP, maar dat zal met Rossi op een iets mindere fiets dan de Honda wel lukken. Rossi blijft wel my man verder, al gun ik mensen als Gibernau, Capirossi of Hayden hun successen natuurlijk ook.

het was allemaal wel weer leuk om te zien en die daniel pedrosa met ze dubut wint al meteen respect voor die gast zo goed

en rossi heeft ook het weer toppie gedaan zoals gewoonlijk

Hehe ik ga ze zo ook weer bestellen, ga al 7 jaar ofzo naar TT.

Staanplaatsen zijn o.a tegenover de strubbetribune (binnenring)

Maar zijn echte rukplekken (Duitsers die met klapstoelen en parasols voor je zitten enzo)

Zelf zit ik altijd op de strubbetribune. Zie je ze aankomen, 180 c bocht voor je, en over rechte stuk zie je ze ook vliegen.

Ja, je zit daar echt relaxed (vind ik zelf dan)

Heb zojuist ook daar gegevens ingevuld. Je betaald iets van 15 euro meer tov een staanplaats geloof ik. Maar recht voor je staat bijvoorbeeld een videowal zodat je ook de rest van de race kan overzien. En je ziet mooie gevechten enzo. Zijn natuurlijk ook andere toffe bochten. Voor die strubbentribune betaal je 50 €. En dan heb je ook nog voorprogramma van BMW Boxerklasse enzo.

en vaak nog ek zooi enz.

ik zat finishtribune ( voor de hoofdtribune) dan zie je start/finish perfect , en de laatste bochten ook .

ik betaalde toen ook 50 euro

Back