Moto GP 2 (veel screens!!)

w0ei ik ook ff screenie gemaakt van mn NSR :)

motogp2.jpg

Oja, wat raar is, bij qualify, heb ik wel de pole, terwijl andere rijders mij steeds inhalen 8P

Ik heb het spel gisteren ook gedownload, en het ziet er inderdaad heeel erg mooi uit, vooral de natte parcours, en zondsondergang enzo.. en als je heel hard gaat, dan word het heel mooi ja :) , ik zal zo ff screens posten ! :)

IK heb hem nu ook maar kvind t niet echt super. Ik vind de besturing nogal zuigen..je motor slingert de hele tijd over de baan. Als je wil corrigeren stuurt is zo snel in dat je weer te veel corrigeert. Jammer dat je de sensetivety niet kan instellen..

Hoe importeer je btw je eigen skins?

ik heb t idd al ontdekt...nogal onhandig gebeuren.

Ik word trouwens helemaal gefrustreerd door die besturing...geef mij maar superbike 2000 ofzo dat speelte tenminste lekker.

Originally posted by NeoGeniX
Ik word trouwens helemaal gefrustreerd door die besturing...geef mij maar superbike 2000 ofzo dat speelte tenminste lekker.
Mja dacht ik eerst ook, maar is gewoon kwestie van wennen :) Nu gaat het prima..

Pfft.. geen warez-requests damn wat wordt ik schijt ziek hiervan, mensen hebben toch duidelijk uitgelegd dat dat niet kan ga er zelf maar wat voor doen om zo iets te verdienen.

Back