Moto `73

zjonnie

J.O.H.N
wie leest er hier ook de moto`73??
ik lees hem naast de kickxstart,
goeie editie deze maand:
Jurgen da :W test zijn nieuwe nsr 4 cilinder
Een 3 cilinder harley met 153 achterwiel pk`s
die kerel mocht daarnaast ook nog eens op de vtr sp 1000 superbike van colin edwards rijden,
en als topppunt
hij mocht op de enige echte nsr500 gp racer van valentino rossi rondracen!!!!!!!!!!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik lees hem soms, naast de kickstart, de scootin en de tina :) maar ik heb hem deze maand nog niet opgehaald. mischien morgen ofsow

wij krijgen hem van het werk van me pa samen met de kickx, wel relaxt..

maar je moet hem deze maand halen, zeker wel de moeite waard..

Originally posted by DaHaaz
zeker belgisch blad ofnie?

Nope... Engels blad...
In België is er enkel Scootin'... en ScootLife, maar dat bestaat ondertussen niet meer en 100% Scoot is ook al weer van de markt af..

Originally posted by zjonnie

Jurgen da :W test zijn nieuwe nsr 4 cilinder

die nieuwe NSR is toch een 5 cilinder ? of ben ik nu in de war met een andere ? JvdG krijgt als hij in zijn toekomstige team komt een replica van de motor waarmee Rossi dit jaar kampioen werd toch ?

Re: Re: Moto `73

Originally posted by CreaToR

die nieuwe NSR is toch een 5 cilinder ? of ben ik nu in de war met een andere ? JvdG krijgt als hij in zijn toekomstige team komt een replica van de motor waarmee Rossi dit jaar kampioen werd toch ?

klopt, de nieuwe honda gp racer wordt een 5 cil, maar Jurgen krijgt nu een rossi replica, oftewel de rossi racer van agfelopen jaar.
hij is dus voor jurgen nieuw maar hij is niet helemaal nieuw.

Originally posted by razma

Nope... Engels blad...
In België is er enkel Scootin'... en ScootLife, maar dat bestaat ondertussen niet meer en 100% Scoot is ook al weer van de markt af..

Euh, scootlive bestaat nog wel
het is gewoon samengegaan met Motorrijder en custom magazine. En vanachter staat er een kleine sectie van scootlife

Maar wat maakt het uit, scootlife is toch een verschrikkelijk slecht magazine:rolleyes:

Re: Re: Re: Moto `73

klopt, de nieuwe honda gp racer wordt een 5 cil, maar Jurgen krijgt nu een rossi replica, oftewel de rossi racer van agfelopen jaar.
hij is dus voor jurgen nieuw maar hij is niet helemaal nieuw.

5cil wordt wel 4 takt.... :'( maar gelukkig blijven de 2t ook gewoon rondcrossen whoei :)

Re: Re: Re: Re: Moto `73

Originally posted by Ruud

5cil wordt wel 4 takt.... :'( maar gelukkig blijven de 2t ook gewoon rondcrossen whoei :)

ja dat wisten we van te voren,
maarre uit de eerste testen blijkt dat de 4takten niet onderdoen voor de 2takten, en dat de 2takten het waarschijnlijk moeilijk gan krijgen..

Re: Re: Re: Re: Re: Moto `73

ja dat wisten we van te voren,
maarre uit de eerste testen blijkt dat de 4takten niet onderdoen voor de 2takten, en dat de 2takten het waarschijnlijk moeilijk gan krijgen..

ja maar het geluid is zo vet :)

hebben jullie die yamaha 4takt gezien? heeft IR sensoren voor de banden temp etc :) erg koel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto `73

Originally posted by Ruud

ja maar het geluid is zo vet :)

hebben jullie die yamaha 4takt gezien? heeft IR sensoren voor de banden temp etc :) erg koel

ja geluid is vet ja, maar ja we hebben de 4takten nog niet gehoord, en de 4takten gaan ook haaaaaaaard..

Back