motip mirage effect set cameleon

whitebooster

Well-Known Member
ik heb een booster spirit oud model met allemaal bcd kappen en zou deze graag in cameleon spuiten.mijn vraag is nu
*Hoeveel spuibussen heb ik ongeveer nodig voor alleen de voorkap en achterkap?
*hoeveel spuitbussen heb ik nodig voor alle kappen?

Advertisement - register to remove this

lcstunt said:
wh00t, wist dat dus nog niet :D Hoeveel kost dat voor een busje?

Setje(effect-onderlaag en een bus spray) is bij de meeste shops rond de 29 of 39 euro....

Er zijn 3 kleur-combo's...

-Paars-groen
-Goud-rood
-Wit-roze(deze combi weet ik niet zeker)....

Hefet iemand een foto van een scoot die gepaint is met deze lak????
Aangezien ik het idee ook had, alleen totaal geen idee heb van hoe het eruit komt te zien(spuitbusjes)...

Heeft iemand trouwens een foto van een scoot die gepaint is met deze busjes????
Ik heb t plan ook, dus zou graag een resultaat zien ervan...

kheb een puch maxi ermej gespote, en het resultaat was egt wel netjes, ik had de groen/paarse set. egt heel erg mooi. zeker net spul, kprobeer zo snel mogelijk foto te poste. mar je krijgt nooit het resultaat als bij een egte spuiterij natuurlijk, mar tis een hele mooie oplossing als je niet veel geld uit wilt geve en tog mooie lak wil.

psycho said:
Setje(effect-onderlaag en een bus spray) is bij de meeste shops rond de 29 of 39 euro....

Er zijn 3 kleur-combo's...

-Paars-groen
-Goud-rood
-Wit-roze(deze combi weet ik niet zeker)....

Hefet iemand een foto van een scoot die gepaint is met deze lak????
Aangezien ik het idee ook had, alleen totaal geen idee heb van hoe het eruit komt te zien(spuitbusjes)...

Heeft iemand trouwens een foto van een scoot die gepaint is met deze busjes????
Ik heb t plan ook, dus zou graag een resultaat zien ervan...
deze effecten zijn er:
Vampire (paars tot groen),
Firefly (goud tot rood),
Scarabee (groen tot antraciet).

208b2gk.jpg

208b2jd.jpg

208b3w9.jpg

Last edited:
M06013.JPG

d8 er zelf eerst ook aan toen ik ze zag liggen bij de halfords maar dacht dat het zo nooit mooi kan worden..

maar als iemand foto's heeft:)

Das wel duur jah. Maar anders ben je wel heel wat meer kwijt :). Misschien dat het nog wel es op mijn slider komt. Maar die is nog lang niet ana bod. Eerst men aerox en hyosung maar dan dat ding. Komen vast nog wel meer combo's dan.

het is dus geen speciale primer.
ik heb het getest. gebruik gewoon een motip zwarte spuitbus (wel matte versie) werkt zelfs nog beter!

oi

is een goed en mooie set, had eerst men frame in die kleur gespoten
Maar als je blanke lak eroverheen doet, dan begint de parelmoer er raar uit te zien :S

Back