tnt wit en motip hooglans wit

blueroxy

Well-Known Member
hallo,

ik heb op mijn aerox een witte beenschild van TNT maar nu wou ik mijn andere kappen zoals de treeplank, stuurkap enz die wou ik dan zelf wit maken maar nu is de vraag is de hoogglanswit van motip zou dat een goede vergelijking zijn met de TNT beenschild

gr Arjan.
 
Advertisement - register to remove this

Nuja, ik zou gwn je kappen kopen, zo deed ik het ook.
Het minpunt met zelf spuiten is dat ze gaan afbladeren, vroeg of laat.
Bijvoorbeeld de treeplank zal hier zeer gevoelig aan zijn, die kan je trouwens in et wit kopen voor 26€ dacht ik.. dat is witte kunststof en als je er per ongeluk eens tegen zit met iets scherp dan valt het ook niet op.

Als je zelf wilt spuiten, degelijk dan.. het zal je ook geld kosten.
Denk aan schuurpapier, primer, vernis, verf.. kost ook geld.
Maar dit was natuurlijk geen antwoord op jouw vraag.. Denk er maar eens over.
 
Wat is geen goede vergelijking?
De kleur zal nooit hetzelfde zijn.

@ Hebo Nitroken
Die witte treeplank van tnt is inderdaad wit, maar dat is gemaakt uit wit kunststof en is niet gespoten. Die treeplank heeft totaal niet dezelfde kleur als hoogglans wit.
 
de treeplank van witte kunstof heb er al een hele poos er op zitten maar ik zit nu met 3 zwarte kappen die ik zelf hooglans wit wil spuiten maar ik heb al een beenscherm van tnt hooglans wit ik wil de drie kapen met motip hooglans wit doen dus was de vraag of de bijde hooglans wit wel bij elkaar past een kamaraat zei tuurlijk ze zijn allebei hooglans wit

@ Hebo Nitroken.
over de kunstof witte treeplank wou ik dan traanplaat over doen dat valt het niet al te veel op :p

en ik heb het al een keer gedaan de z kappen wit spuiten maar dat is al een poos geleden en die kappen zijn er niet meer maar ik in iedergeval ik weet wat ik moet kopen enzo heb het er wel voor over
maar het is toen wel heel er mooi geworden toen met de z kappen 8)
 
Back
Top