Morsecode begrenzer...

Ik heb de search al gebruik maar geraakte hier niet echt wijzer uit,
ik rij nu terug 55 km/u, na een toffe controle door de politie hier. Ik rij nu al 3 weken terug dit slakkengangetje en wou eens weten, stel ik zet een begrenzer is een morse dan 1 dat ze onmogelijk kunnen zien of bestaant er al andere spulletjes voor speedfight, ik rij en zal blijven rijden met originele uitlaat, maar ga er gewoon mijn vario (rondel) er uit halen

mijn scoot is:
Speedfight2 70cc AC
19mm carbutje
Originele uitlaat

thx
 
Advertisement - register to remove this

eentje die ze ook niet kunnen vinden is een begrenzer die ik zelf gemaakt heb. dit kan alleen als je je std. luchtfiler nog heb

is namelijk een soort vernouwing die ik in het gaatje schuif waar normaal de begrenzer op aangesloten zit.

als ik hem erin doet rijd ie 55 (met 70cc. std. auspuff)

dus mischien een idee ?
 
Originally posted by The_Speed_Fight
eentje die ze ook niet kunnen vinden is een begrenzer die ik zelf gemaakt heb. dit kan alleen als je je std. luchtfiler nog heb

is namelijk een soort vernouwing die ik in het gaatje schuif waar normaal de begrenzer op aangesloten zit.

als ik hem erin doet rijd ie 55 (met 70cc. std. auspuff)

dus mischien een idee ?

mja ik ga nu scoot helemaal in orde brengen en rondel er uit, mensen die ideen hebben ivm begrenzers give them :p
thx
 
Last edited:
Originally posted by The_Speed_Fight
eentje die ze ook niet kunnen vinden is een begrenzer die ik zelf gemaakt heb. dit kan alleen als je je std. luchtfiler nog heb

is namelijk een soort vernouwing die ik in het gaatje schuif waar normaal de begrenzer op aangesloten zit.

als ik hem erin doet rijd ie 55 (met 70cc. std. auspuff)

dus mischien een idee ?

vertel is wat meer over je zelfgemaakte begrenzer 8)
 
Originally posted by Belg
vertel is wat meer over je zelfgemaakte begrenzer 8)

is zeer simpel hoor, bij peug. ori luchtfiler is er een klein buisje dat uit filter komt, maak dit gaatje kleiner en motor krijgt minder lucht en gaat veel minder hard optrekken en top ligt lager.. , je steekt dit er zeer snel in hoor
bij mij lukt het wel maar soms doe ik 40 en soms 60...
greetz...
 
Back
Top