This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

Sinds kort Chineze les, nu deze tien uitspraken leren voor dinsdag..

1 ) That's not right ..................................... Sum Ting Wong
2 ) Are you harboring a fugitive?.................... Hu Yu Hai Ding
3 ) See me ASAP........................................ Kum Hia Nao
4 ) Stupid Man .......................................... Dum Fuk
5 ) Small Horse ......................................... Tai Ni Po Ni
6 ) Did you go to the beach? ....................... Wai Yu So Tan
7 ) I bumped into a coffee table ................... Ai Bang Mai Fa Kin Ni
8 ) I think you need a face lift ......................Chin Tu Fat
9) It's very dark in here .............................. Wao So Dim
10 ) I thought you were on a diet ................. Wai Yu Mun Ching?
11 ) This is a tow away zone ....................... No Pah King
12 ) Our meeting is scheduled for next week ... Wai Yu Kum Nao?
13 ) Staying out of sight ............................. Lei Ying Lo
14 ) He's cleaning his automobile .................. Wa Shing Ka
15 ) Your body odor is offensive ................... Yu Stin Ki Pu
16 ) Great ................................................ Fa Kin Su Pah


:+
 
stop ik pas achter een motor bij een stoplicht stapt de motorrijder af en laat zo de motor omvallen. ik dacht nouja wat is dit nou weer maarja er zijn rare mensen op de wereld..
stoplicht wordt groen en hij stapt op en rijdt weg. even later weer een stoplicht en ja hoor meneer stapt af en laat de motor zo omvallen. ik vond het zo raar, dus ik stap uit en vraag: hallo meneer waarom laat u toch die motor omvallen? zegt hij: normaal rijdt ik altijd zijspan.......
 
Sorry.

Wacht, je krijgt een goeie van mij !


:winner:
 
Bij een rondtocht in Zuid Afrika bezoekt de Paus het binnenland om een paar dagen tot rust te komen. Zijn Pausmobiel rijdt op weg langs een rivier als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens langs de oever. Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus een zwarte man in het water, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.

Op datzelfde moment komt er een speedboat aanvaren, met daarin 3 blanke mannen. Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de zwarte drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan.

Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode krokodil, uit het water. Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de paus zijn aangekomen zegt de Paus, "Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een verlichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven."

Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand. Als de Paus wegrijdt zegt de man met het geweer, "Wie was dat eigenlijk?" Zegt een van de anderen, "Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid."

"Nou," zegt de schutter, "hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op krokodillen. Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe uit het dorp halen ?"
 
Een Duitse familie gaat uitwinkelen. Tijdens het bezoek aan een sportzaak pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederlands elftal uit het rek.,,Die wil ik voor mijn verjaardag hebben", zegt hij tegen zijn zus.

Woedend geeft de zus hem een klap voor zijn hoofd en zegt: 'ga dat eerst maar met moeder bespreken.'

Moeder is ook al niet blij en de zoon krijgt opnieuw een tik.
... Dan gaat hij naar zijn vader.... ,,Pa, ik ben fan geworden van het Nederlands elftal en wil een Oranjeshirt voor mijn verjaardag."

En opnieuw krijgt de zoon een paar tikken.

Op de terugweg naar huis zegt de vader tegen de zoon. ,,Ik hoop dat je hier wat van hebt geleerd."

De zoon: ,,Jazeker heb ik hier iets van geleerd."
Vader: ,,O ja, wat dan wel?"

De zoon: ,,Ik ben nu een uur fan van Oranje en heb nu al een hekel aan Duitsers."
 
Superslecht aftreksel van


Van een eerdere pagina:

 
Last edited:
Er was eens een man en vrouw, gelukkig getrouwd voor vele jaren.
Toch miste de man wat in zijn leven en besloot naar de dierenwinkel te gaan.

Éénmaal in de dierenwinkel kwam de man een papegaai tegen.
Hij keek eens goed en zag dat de papegaai geen poten had en toch op z'n stokkie kon zitten.
De man vroeg aan de papegaai hoe het mogelijk was dat hij op z'n stokkie kon zitten.

Nou zegt de papegaai, dat is een klein papegaaiengeheimpje. Als je me koopt zal ik het je vertellen.
Die man moest en zou het weten en besloot toch maar de papegaai te kopen.

Éénmaal thuis en een mooi plekje in de gang vroeg de man toch maar weer hoe de papegaai kon staan.
Nou zegt de papegaai, vooruit dan.
Het geheim is dat ik mijn kleine papegaaienpik om het stokje wikkel en dus zo kan blijven staan.

Nou nou zegt de man, dat heb je slim bekeken dat had ik niet verwacht.

Tijdje later gaat de man naar de supermarkt heen om z'n dagelijkse boodschappen te doen.
Net nadat de man de deur uit is komt de postbode aan de deur.
De vrouw van de man doet open en accepteert het wel ongewone pakketje van de postbode.

Wanneer de man terug komt van de supermarkt fluit te papegaai naar de man.
De man vraagt, wat is er aan de hand?
De papegaai antwoordt, de postbode is net aan de deur geweest en heeft je vrouw wel redelijk onder handen genomen.

Ze gingen beiden de slaapkamer in en het ging er wild aan toe.

En toen en toen zei de man.
Waarop de papegaai antwoordde, ik heb geen idee. Ik kreeg een stijve en donderde van me stokkie af