President Bush & Colin Powell zitten samen in een bar.
De kastelein benadert hen en zegt: "Wow, het is een eer jullie hier te mogen verwelkomen, maar wat doen jullie hier eigenlijk?”
En Bush zegt: “We zijn wereldoorlog III aan het voorbereiden, we gaan 24 miljoen Irakezen uitroeien en één mooi blondje met grote borsten.”
De kastelein vraagt: “Een mooi blondje met grote borsten?
Waarom een mooie blonde met grote borsten vermoorden???”
En Bush keert zich naar Powell, geeft hem een schouderklopje, lacht en zegt: “Ziet je wel, slimmerik, ik heb U toch gezegd dat niemand zich wat aantrekt van 24 miljoen Irakezen”
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is zwart en kan niet draaien in een steegje?
Een Afrikaan met een speer in ze rug.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het vliegt in de lucht en het komt klaar?
Een orgasmus.
Wat moet je doen als een Marokkaan uitgaat?
Hem terug aansteken natuurlijk.
Wat is het verschil tussen een Turk en een vis?
Een vis stinkt pas als hij dood is.
Hoe kan je zien als een Turk volwassen is?
Hij heeft een even grote snor als zijn moeder.
Toppunt van sadisme?
Een kind met 1 been een step geven.
Hoe heten kinderen in Lapland?
Vodden.
Wat is het toppunt van racisme?
Een drol leggen voor de deur van een Afrikaan en zeggen dat zijn kind gesmolten is.
Bin Laden en Bush spelen een potje schaak. Wie wint?
Bin Laden, want Bush heeft al twee torens verloren.
Op de eerste dag op de universiteit legt de directeur enkele regels voor aan de studenten: “De slaapplaats voor meisjes is verboden toegang voor jongens en hun slaapzaal is verboden voor meisjes.
Als iemand de eerste keer de regel breekt, moet hij 20€ betalen, de tweede keer moet hij 60€ betalen en de derde keer 180€.
Zijn er vragen?”
Een student steekt zijn hand omhoog en vraagt,
“Hoeveel kost een seizoen abonnement?”
Een moeder was in de keuken bezig, toen ze haar vijfjarig zoontje hoorde spelen in de woonkamer met zijn treintjes.
Ze hoorde de trein stoppen en haar zoontje zeggen: "Al de imbicielen die nu willen afstappen moeten godverdomme maken dat ze van de trein zijn, want dit is de laatste halte! En al de onnozelaars die nu willen opstappen moeten maken dat ze met hun luie kont op de bank zitten want wij gaan vertrekken!"
De verbaasde moeder stapt de woonkamer in en zegt tegen haar zoon: "Zulke taal gebruiken wij niet in dit huis, maak dat je in je kamer zit en dit voor twee uur lang. Als je terug uit je kamer komt wil ik zulke woorden niet meer horen!"
Twee uur later zit het zoontje terug in de woonkamer te spelen met zijn treintjes en hoort de moeder haar zoontje zeggen: "Aan al de passagiers, vergeet aub uw bagage niet mee te nemen. Wij danken u en hopen dat het een aangename reis was en hopen u weldra terug te mogen ontmoeten."
Ze hoort haar kleine bengel verder vragen: "Voor iedereen die juist zijn opgestapt, niet roken in de trein aub. Wij hopen dat u vandaag een aangename en ontspannende reis met ons kan meemaken."
Op het moment dat de moeder begint te glimlachen, hoort ze haar zoontje zeggen: "En voor iedereen die pisnijdig is door de twee uur vertraging, u moet bij die trut in de keuken zijn!!"
Er liep een echtpaar te wandelen op de Grebbeberg.
Ze gingen een restaurant binnen om een hapje te eten.
Toen de ober kram zei de vrouw: Mijn man heeft hier in de oorlog gevochten!
De ober, zelf een militair geweest in het Nederlandse leger, was onder de indruk en vertelde het gelijk tegen zijn baas, die zei gelijk: Breng deze mensen wat ze willen eten en drinken, alles is voor hen gratis!
Het echtpaar liet het zich goed smaken.
Bij het weggaan draaide de man zich om naar de ober en riep: Danke Schön!
Twee homo's staan voor rood licht.
Plots rijd er een Ferrari recht op hun auto in.
De twee homo's en de andere meneer stappen uit en één van de homo's roept naar de andere: Jos bel de politie.
Chauffeur: Ik geef u €100 en we spreken er niet meer over.
Homo: Jos bel de Politie.
Chauffeur: Ik geef u €200 en we spreken er niet meer over.
Homo: Jos bel de politie.
Chauffeur: Ik geef u €1000 en we spreken er niet meer over.
Homo: Jos bel de politie.
Chauffeur: Ja jongen je kan me kloote kussen.
Homo: Wacht Jos! Meneer heeft een beter voorstel.
Een vader heeft 6 kinderen en is trots op zijn prestatie.
Hij is zo trots op zichzelf dat hij zijn vrouw “Moeder van 6” mee uit neemt ondanks haar opstandigheid.
De man vind dat het tijd is om naar huis te gaan en wil weten of zijn vrouw ook klaar is om naar huis te gaan.
He roept heel luid: “Zullen we naar huis gaan “Moeder van 6?”
Zijn vrouw, eindelijk bij de man aangekomen, roept heel luid terug: “Als jij het wil, vader van 4!”
Een dom blondje en haar man liggen te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 3 uur in de morgen.
Heel even is het stil en dan ineens schreeuwt het blondje: Hoe moet ik dat godverdomme weten, dat is hier 40 km vandaan.
Dan vraagt de man: Wie was dat zo vroeg?
Waarop de vrouw antwoord: Weet ik niet, één of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was.
Een man is net een videospeler.
Vooruit, Achteruit, Stop, Eject.
Jongen: "Pa, hoe ziet een vagina eruit voor de seks?"
Pa: "Een mooie roos met zachte randen en een lekker geurtje."
Jongen: "En na de seks?"
Pa: "Al eens een Bulldog mayonaise zien eten?"
Nieuwsbericht:
De Amsterdamse Spermabank heeft deze week een homo op staande voet onslagen, hij dronk op het werk.