RonnyBravo Registered Abuser 8 December 2006 #23 RobinL said: blablabla.... Dus de poes springt en valt in het water. De moraal van dit verhaal: Hoe langer het voorspel hoe natter de poes. Click to expand... waarom springt ie in t water dan?:?
RobinL said: blablabla.... Dus de poes springt en valt in het water. De moraal van dit verhaal: Hoe langer het voorspel hoe natter de poes. Click to expand... waarom springt ie in t water dan?:?
S Sandor ****** 8 December 2006 #24 omdat het dan ethisch verantwoord zou zijn met het moraal van het verhaal.
Fox_gek Pilsje erbij? 8 December 2006 #25 Wacht een man op de bus, zegt de buschauffeur: 'ey kom der es af!'
Stephan. Senior User 8 December 2006 #26 Die ownt wel. Kende hem al wel helaas. Komt een man een ruitenwisser halen voor zijn Lada. Zegt de dealer: dat lijkt me een goede deal.
Die ownt wel. Kende hem al wel helaas. Komt een man een ruitenwisser halen voor zijn Lada. Zegt de dealer: dat lijkt me een goede deal.
Rene. brand :W 9 December 2006 #28 Stephan@Spy said: Die ownt wel. Kende hem al wel helaas. Komt een man een ruitenwisser halen voor zijn Lada. Zegt de dealer: dat lijkt me een goede deal. Click to expand... als je hem vertelt, moet je het wel goed doen. komt een bij bij de dealer. zegt de man zo : ik had graag een ruitenwisser voor mijn lada. zegt de dealer: deal
Stephan@Spy said: Die ownt wel. Kende hem al wel helaas. Komt een man een ruitenwisser halen voor zijn Lada. Zegt de dealer: dat lijkt me een goede deal. Click to expand... als je hem vertelt, moet je het wel goed doen. komt een bij bij de dealer. zegt de man zo : ik had graag een ruitenwisser voor mijn lada. zegt de dealer: deal
Brum ****** 9 December 2006 #30 waarom zijn lepra-patienten zo gul? omdat je de hand mag houden als je ze een hand hebt gegeven :X
J Joshua. Premium User 10 December 2006 #31 Rene. said: als je hem vertelt, moet je het wel goed doen. komt een bij bij de dealer. zegt de man zo : ik had graag een ruitenwisser voor mijn lada. zegt de dealer: deal Click to expand... Waarom snap ik hem niet :X
Rene. said: als je hem vertelt, moet je het wel goed doen. komt een bij bij de dealer. zegt de man zo : ik had graag een ruitenwisser voor mijn lada. zegt de dealer: deal Click to expand... Waarom snap ik hem niet :X
Loserhond Ofniet dan.. 10 December 2006 #35 I parked in a disabled space this morning and a parking inspector shouted to me, "Oi, what's your disability mate?" I said, "Tourettes you cunt, now fuck off!!!" Click to expand... :winner:
I parked in a disabled space this morning and a parking inspector shouted to me, "Oi, what's your disability mate?" I said, "Tourettes you cunt, now fuck off!!!" Click to expand... :winner:
-arthur- Suzuki TL1000R 10 January 2007 #40 wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf ? lijken op elkaar...