mooiste standaard uitlaat

Aeroxxxx

Well-Known Member
mensen wat vinden jullie de mooiste standaard uitlaat

ik wil namelijk een andere voor op mn aerox

maar ik wil geen boetes, dus wil ik een standaard uitlaat houden

alleen ik wil een mooiere(miss dunnere)

kunnen jullie me helpen(graag een link erbij ofsow)

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Een mooie uitlaat is helaas altijd gelijk aan problemen met de politie, of ze nu gehomologeerd zijn en superstil, je mag elke keer mee naar het bureau.

De std. uitlaat van de sr2000 word hier al aangezien als raceuitlaat 8P
 
Originally posted by Aeroxxxx
kortom:

met een sito + gaat mn acceleratie vooruit
hij is legaal
(kga nu 65) enk zal niet boven de 70 gaan ofsow als die uitlaat eronder komt

Is je vario ring er nu uit? Zolang je de begrenzer in de uitlaat houd gaat hij max. 70 als het goed is met sito +.
 
ik met me standaard runner uilaat ( nieuwe model terugloop) gaat die agent zeike ja je moet oppassen met je snelle uitlaat we krijgen steeds meer controlles ......ik helemaal uitleggen dat het een standaard uitlaat is maar gewoon met een terugloop en dat ik hem zo in de winkel heb gekocht ......gingen ze opeens weer zeiken over dat ik er een andere demper had opgezet .....heeft erdan geen ene politie agent verstand van scooter :S .... maar ff on topic.....een standaard uitlaat van een benelli 491 is wel mooie standaard terug loop uitlaat voorop je aerox ...
 
Originally posted by raymen
ik met me standaard runner uilaat ( nieuwe model terugloop) gaat die agent zeike ja je moet oppassen met je snelle uitlaat we krijgen steeds meer controlles ......ik helemaal uitleggen dat het een standaard uitlaat is maar gewoon met een terugloop en dat ik hem zo in de winkel heb gekocht ......gingen ze opeens weer zeiken over dat ik er een andere demper had opgezet .....heeft erdan geen ene politie agent verstand van scooter :S

Idd zo gaat dat precies!
En als ze een goede dag hebben kom je er vanaf met 15min. praatjes anders mag je alsnog mee.
En dat elke keer.
Sorry, zal niet meer offtopic gaan :)

Leovince Touring is een prima uitlaat met goede koppel/weinig top.
 
Waarom neem je niet gewoon de ori uitlaat van de nitro, je weet wel de belgische terugloper... wet niet of ze deze ook nog op de modellen van 2004 plaatsen maar kheb die vroeger nog gehad en die reed best wel aardig... en een goed koppel
 
die ori uitlaat van nitro aha, die zijn dus ook nog nieuw te krijgen

maar die ZX van leovincie, is die dan legaal

(heeft iemand een plaatje van die nitro, en is deze legaal???
misschien wel in belgie maar ook in NL?)
 
15000717 Uitlaat Bidalot.

Met BLAUWE demper!
Geschikt voor 50 en 70cc cilinders.
Met EC goedkeuring.
Past op oa: Aprilia SR WWW 1994 - 2000, Sonic, Rally, MBK Nitro, Ovetto, Yamaha Neos, Aerox, Zest, Jog, Malaguti F12, F15, Italjet Dragster, Beta Ark, Benelli 491, K2.
(Minarelli motor, horizontale cilinder, AC + LC)
Let Op: Dit artikel wordt gratis thuisbezorgd in NL.


€ 149,95

---------------------------------------------------------------------------
Bida S2 is wel een mooie uitlaat :)



Sito + is nieuw 115 euro dacht ik, ook e-keur :D
 
De Bidalot S2:

bidalotS2.jpg


De Sito +:

sito.JPG



De S2 is in de mina marktplaats op het forum meestal wel te vinden voor prijzen van rond de 80/90/100 euro.

De Sito + kost 2de hands vaak tussen de 30/60 euro.
 
Back
Top