apriliasrviper
Motori Minarelli
Heey,
Ff snel een vraag...
WAARDOOR RIJDT MIJN SCOOTER NIET HARDER DAN 65?
Mijn scooter trekt lekker hard op.. maar de top is vrij laag (65 echte km/h). iemand een idee waar dit aan kan liggen? ik denk dat 70/75 wel te halen moet zijn met deze setup:
(Minarelli verticaal)
Gianelli Shot
Hebo Vario (5.1 gr rollen)
Hebo Koppeling (rode drukveer + trekveertjes)
Hebo V-snaar
ORIGINELE 50cc cilinder
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar ik lees overal over de "flow" van de benzine... als er een deel van mijn uitlaatpoort dicht zit, hoe kan het dan zijn dat deze niet beinvloed wordt? lijkt mij onlogisch. een uitlaatbegrenzer werkt toch op dezelfde manier?
( check scootparts bij DR cilinders:
" Dankzij de grote uitlaatpoort zijn ze wat sneller dan de standaardcilinder. Malossi prestaties voor een imitatie prijs! DR50 cilinders worden geleverd zonder cilinderkop. " )
Ff snel een vraag...
WAARDOOR RIJDT MIJN SCOOTER NIET HARDER DAN 65?
Mijn scooter trekt lekker hard op.. maar de top is vrij laag (65 echte km/h). iemand een idee waar dit aan kan liggen? ik denk dat 70/75 wel te halen moet zijn met deze setup:
(Minarelli verticaal)
Gianelli Shot
Hebo Vario (5.1 gr rollen)
Hebo Koppeling (rode drukveer + trekveertjes)
Hebo V-snaar
ORIGINELE 50cc cilinder
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar ik lees overal over de "flow" van de benzine... als er een deel van mijn uitlaatpoort dicht zit, hoe kan het dan zijn dat deze niet beinvloed wordt? lijkt mij onlogisch. een uitlaatbegrenzer werkt toch op dezelfde manier?
( check scootparts bij DR cilinders:
" Dankzij de grote uitlaatpoort zijn ze wat sneller dan de standaardcilinder. Malossi prestaties voor een imitatie prijs! DR50 cilinders worden geleverd zonder cilinderkop. " )