monobike wintercup???

http://www.jprkarting.be

wat vinden jullie hiervan wellicht voor de afwisseling ... of toch liever antwerpen?

deze ktm machines zijn een heel stuk vinniger in vergelijking met de streetmagics.


ander leuk ideetje : een cup van 3 races..op 3 verschillende machines.

-Streetmagic (indoor noorderlaan antwerpen)
-KTM (jpr sint niklaas)
-4takt crosser (lommel)
 
MOL :

normal_68.jpg


normal_6.jpg


SINT NIKLAAS :

normal_pic%20065.jpg


normal_pic%20029.jpg
 
Ben zaterdag naar Mol geweest. Ik kan t zeker aanraden, erg leuke baan en ik vond het erg goede bikes. Het zijn gewoon 110cc pit-bikes, ze staan vast in de 3e versnelling dus je hoeft alleen te koppelen bij het wegrijden. Dit is trouwens niet storend want ze komen gewoon goed van hun plek en op het rechte stuk zit je lang niet aan de top. Ze zijn absoluut niet gaar en er zitten zeker goede banden om.
Mocht je vallen op de baan schuif je gewoon een deel van de boarding mee, dus als je zin hebt in een andere lay-out van de baan moet je een paar keer vallen ;)

Het was mogelijk om met grote groepen te komen. Dan kan je gewoon een competitie houden met trainingen en langere wedstrijd. Je rijd met max 9 of 10 personen in 1 wedstrijd. Meer bikes zijn er niet. Hij dacht dat de kosten tussen de 40 en 50 euro kwamen per persoon.
 
heey,
ik zou ook wel graag willen mee doen maar het vervoer is steeds moeilijk voor me ik woon in amsterdam weet niet of er iemand in de buurt woont waar ik misschien mee kan rijden.
groetjes mitchell
 
ik kom ook uit amsterdam.

als het goed is heb ik eind van deze maand mijn pak en laarzen, als dat het geval is dan doe ik mee en dan kan je met mij wel meerijden.

eerst maar even wachten op de datum, kosten etc.
 
volgende week zondag 1ste race @ indoor karting antwerpen

iemand die zegt dat dat absoluut niet uitkomt?

gewoon std tijd dus rond 7 uur a half 8 verzamelen
 
Back
Top