0 050conjo Well-Known Member 1 December 2009 #21 ik heb ongeveer hetzelfde probleem was je benzine egt helemaal op of zat er nog wel wat in?
Vincent-Aerox Scooterloos 1 December 2009 #22 Als ik mn scooter heen en weer schudde, hoorde je nog een heel klein beetje klotsen(echt heel zachtjes), maar als je dan gasgeeft zuigt hij wss ook een stuk lucht mee dus, stopt hij ermee.
Als ik mn scooter heen en weer schudde, hoorde je nog een heel klein beetje klotsen(echt heel zachtjes), maar als je dan gasgeeft zuigt hij wss ook een stuk lucht mee dus, stopt hij ermee.
Vincent-Aerox Scooterloos 1 December 2009 #23 smonjirez said: niet zoveel denken, gewoon kijken en zeker weten. Maar goed, mooi dat je het alomstreden probleem hebt opgelost . Click to expand... Hahaha, ja idd. Heel fijn dat ie het weer naar behoren doet
smonjirez said: niet zoveel denken, gewoon kijken en zeker weten. Maar goed, mooi dat je het alomstreden probleem hebt opgelost . Click to expand... Hahaha, ja idd. Heel fijn dat ie het weer naar behoren doet