This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MOET een andere uitlaat

Status
Not open for further replies.

TFL6

Word geen Dinges
Yooo

Een vriend is aangehouden op mijn scooter en moest mee op de rollerbank.
Papieren kwijt enzo en moet binnen 3 weken laten zien dat ie weer netjes rijd.

Nouw heb ik een laser X-pro opzitten en me oude orginele uitlaatje weg gegooit omdat ie verrot was.
Nouw is 1 van de 5 agenten die er stonden gaan zeuren over de geluid van de uitlaat dat het tehard was en zei hij dat ik er een orginele uitlaat onder moest zetten en daarna maar opnieuw op de rollerbank. (was trouwens wel zo een vieze jongkie van een agent )
Ik vertik het gwn om een nieuwe uitlaat tekopen, desnoods koop ik een nieuwe demperwol.

Me vraag:
Hij kan me toch niet weigeren op de rollerbank? Dus hij zegt: Jah je hebt geen andere uitlaat gekocht jmmer dan je gaat niet op de rollerbank . Terwijl de scooter wel 55 km/h rijdt

En kan hij kan me toch ook niet zeggen wat ik MOET doen.

En als ik met die uitlaatje laat zien dat ie gwn netjes 55km/h rijd kan ie me toch niks maken? Want dat is voor mij geen probleem.
 
uitlaat gewoon goed gasdicht maken bij cilinder en even nieuwe demperwol (niet te vol stoppen!!!!!!)

in de xpro zijn demper kun je evt een 20ct muntje stoppen in de gaatjespijp en deze met een ijzerdraadje op zn plek houden.

zo presteert hij wel iets minder maar het geluid neemt erg af doordat het door de wol word gedwongen.

zo heb ik het ook gedaan @ keuring.

nee hij moet je gewoon @ bank zetten.
riskeer alleen geen boete voor geluid dB.

ja een agent mag je verplichten tot iets.
als jouw uitlaat geen eu code heeft mag hij je verplichten een ander te plaatsen.
 
Jah Laser is EEC gekeurd maar het is waar dat ze snel harder geluid gaan maken als je er al langer mee rijdt. Had ik namelijk ook

Maar doe er nieuw demperwol in en het geluid wordt egt veeeeeel minder en prestaties blijven hetzelfde.

Dus gewoon nieuw wol en dan klaar.
 
Status
Not open for further replies.