Hehehe, ik zal jullie op de hoogte houden, dudes!
De cilinder en nieuwe zuiger zitten er nu op. Zuiger is btw een ProX van 75 euro. Compressie heeft dat ding iig een heleboel. Maar goed, ik zit nu nog een beetje te kutten met de powervalve die er nog op moet. Hij wil nog niet helemaal lekker passen ook. Powervalve is btw een soort wals die je uitlaatpoort een stukje dichthoud bij lage toeren voor meer koppel. Ik zal daar ook weleens pics van maken. En als die erin zit, en ik heb de flens van m'n uitlaat binnen, dan kan ik 'm gaan starten
Kappen is nog weinig aan gedaan, de achterkappen zijn wel pas gemaakt en de sticker is er vanachter af, en de buddyis nu ook zwart, alleen zitten er wel een paar plooien in, en ik weet nog niet precies hoe of ik die eruit moet halen, maar dat is van latere zorg.
Maar ik zal nog weleens ff wat pics maken, en als ie rijdt een filmpje
Pasgeleden ook ff gechecked hoeveel of er zo eentje standaard geeft, toch een 37 pk
Best netjes dacht ik zo!
Ow jah, en het wordt GEEN SM, dat wil je ook echt niet met een 125 wat niet zoveel koppel geeft als dat ding van jou, Jasper
Dus sorry Pertijn
Maat van me heeft btw wel een KTM 520 4 takt, daar zou het wel mee kunnen, maar die is helemaal gek van cross, heeft ook 2 kasten vol met bekers staan enzo. Ding is trouwens wel bloedmooi, mooie hydraulische koppeling van Magura enzo erop, kost toch ff 360 euro!
Voorvork is WP Extreme kost ook 1700 euro