mn citta loopt niet meer

Status
Not open for further replies.
heb je gekeken hoe je contactpuntjes staan:? en of ze toevallig niet vies zijn of versleten? misschien is je voetpakking wel lek. of net als bij mij je keering kapot. misschien met je daar eens naar kijken
 
Originally posted by aeroxbeest
bij een bouwmarkt. gewoon vragen naar leiding isolatie en dan krijg je vanzelf wat je zoekt. je hebt ze in vewrschillende maten en diktes

je kan beter gewoon naar de brommerboer toe gaan, die heeft die foampjes altijd wel op voorraad liggen, want die van de bouwmarkten zijn meestal te dik en te stug...;)
 
ik zal wel eens rondvragen dan of iemand nog van die stuff heeft liggen. en ik zal binnenkort ook ff mn contactpuntjes nakijken. :)
 
Originally posted by CiRox
das gelul, Brom en Snor carter hebben beide Pen 10, k weet nie wie dat verhaaltje aan jouw heeft wijs gemaakt...
k heb zelf een bromcarter uit elkaar gehaald, en de krukas was precies hetzelfde als van een snorcarter die ik van iemand anders uit elkaar heb gehaald... :rolleyes:


da maakt niemand mij wijs ik heb die dingen hier in de schuur liggen:X
 
ik had een keer dat dat plastiken dopje bij de blokkant van de carb zegmaar iets terug was geschoten zodat ie daar valse lucht kon zuigen... je hoorde em toen ook ploffen bij de carb weg... (kdenk de compressie die die in het carter al opboud)
wat ook heel goed kan is dat je contactpuntjes niet goed meer zijn of gewoon vuil... had een vriend van mij laatst ook... liep mooi... opeens nietmeer...

majaa veel succes ermee!! :)
 
Originally posted by Chris@Citta
da maakt niemand mij wijs ik heb die dingen hier in de schuur liggen:X

en dat maak jij mij niet wijs...:rolleyes:
k heb toch egt hier een bromcarter liggen, en k ben nie scheel en t is toch cker pen 10...
 
Ik heb al met al al heel veel verschillende blokje gehad, maar ik er zit geen vast patroon in. Ik heb krukassen met pen 12 in snor en bromcarters ontdekt. Hetzelfde met pen 10. Daar zaten ook echt orginele blokjes waar niet aan gesleuteld was
 
Originally posted by ZwolleEvert
ik had een keer dat dat plastiken dopje bij de blokkant van de carb zegmaar iets terug was geschoten zodat ie daar valse lucht kon zuigen... je hoorde em toen ook ploffen bij de carb weg... (kdenk de compressie die die in het carter al opboud)
wat ook heel goed kan is dat je contactpuntjes niet goed meer zijn of gewoon vuil... had een vriend van mij laatst ook... liep mooi... opeens nietmeer...

majaa veel succes ermee!! :)

je bedoelt de keerring? zou kenne idd jah maar dan vraag ik me weer af hoe da ding zomaar van zn plaats af kan schieten... ze zitten best vast hoor (A)

en, ik d8 dus dat pen 12 voor brom was en pen 10 voor snor, maar da maakt dus eigelijk ook nix uit.. haha achja zo blijf je bezig:)
 
ik zo het morgu(zondag) ff nakijken bij die keering, de contactpuntjes. En ik heb een andere cabarateur kunnen regelen dus daar ga k het ook mee proberen. hopen dat het lukt:)
 
KUT!:p heb ik zondag nog ff gekeken met nieuwe cabarateur werkt het ook nie:S. contactputjuhs zijn volgens mij nog goed hoor koen:p, moet je maar een keer kome kijke:).
 
hmmzz t blijft vaag met die apparaten, als je je blok enzo nie uit elkaar hebt gehad(ik bedoel dus gesplitst), dan moet in principe alles goed zitten, en je kan er dan beter vanaf blijven omda je het anders misschier erger maakt... de mijne loopt sinds gister weer... kijk ook ff na of er nix rammelt achter je vliegwiel ofzo, bij mij zaten mn spoelen om de een of andere reden niet vast, dan doet ie ut ook nie:)

heb je voelermaatjes?
als je je vliegwiel zo draait dat je je contactpuntjes kan zien(zuiger in bdp) dan moet er 0.4 mm ruimte tussen staan...

ik begin me haast af te vragen of je je benzinekraan wel open hebt staan:p
 
hahaha benzinekraan staat open hoor:)
maar ik moet nog ff met zon voelerding aan de gang. zalk binnenkort wel eens ff naar kijkuh:)
 
jaja heb hem zondag lopend gekregen.
zat vuil tussen kop en cilinder daardoor dus compressie verlies.
loopt nou goed en nog best leuk.
 
ja bedankt he koen:D
nu alleen nog w88 tot ik 16 ben:p
van mij mag dit nu dicht:)
 
owhh.. das mooi..:)
je ken em zelf sluiten...

rechts helemaal onderin, staat Admin options; dan doe 'Open/Close Thread' en dan sluit hij zich...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top