mk pro race

Originally posted by Sjoerdyo:
Hmm volgens mij mis ik wat... Waar is meer info te vinden over deze brommer??? Vet...

SvR


Ze zijn nog te koop hor die dingen met de setup die Joël vermeldde...

Gaat zitten pak een biertje neem nog geen slok, nee beter pak een 12 oude whisky en neem nog geen slok: Vraagprijs nieuw voor van Veen kreidler: 65.000,- guldens oftewel: 29.495,71 euro...

Dat is het laatste wat ik hoorde iig
 
Originally posted by Ridderruud:
HMM NOU ER MOET TOCH EVEN VEEL UIT EEN MINARELLI ALS UIT EEN ZIP TE HALEN ZIJN OF NIET DAN??

TROUWENS IS ER OP INTERNET NOG IETS TE VINDEN OVER DE KLAASWAL MEETING ?? FOTO'S OF ZOW....OF FILMPJES?? OF EEN SITE .....



eerste: tuurlijk niet aars
tweede: scootertuning.net moet binnenkort iets komen te staan

------------------
Regel 1; Tim heeft altijd gelijk.
Regel 2; Heeft Tim geen gelijk dan treed automatisch regel 1 in werking.
 
natuurlijk is er uit een minarelli blok nooit zoveel vermogen te halen als uit een piaggio blok (bij gelijke moeite/kosten). Ik dacht dat dat nu onderhand wel algemeen bekend was.

Originally posted by Ridderruud:
HMM NOU ER MOET TOCH EVEN VEEL UIT EEN MINARELLI ALS UIT EEN ZIP TE HALEN ZIJN OF NIET DAN?? ZELFDE POORTSETTING ALS IK HET GOED HEB ALLEEN HEEFT DE PIAGGIO HET LANGERE DRIJFSTANGPRINCIPE MAAR JA WE PRATEN NIET OVER DE CARB. RESTRICTIE DUSSE MAAKT DAN OOK NIET ZOVEEL VERSCHIL TOCH??...IK HOOP TOCH WEL BOVEN DIE 12 PK UIT TE KOMEN MET MIJN SR WEET ZEKER DAT IK HET HAAL MET MIJN SETUP ENNE KUT MAN IK BEN MET VACANTIE OP 5 AUGUSTUS KLOTEZOOI ... IS ER DAARNA NOG EENTJE ??

TROUWENS IS ER OP INTERNET NOG IETS TE VINDEN OVER DE KLAASWAL MEETING ?? FOTO'S OF ZOW....OF FILMPJES?? OF EEN SITE .....


 
Originally posted by Ufo:
natuurlijk is er uit een minarelli blok nooit zoveel vermogen te halen als uit een piaggio blok (bij gelijke moeite/kosten). Ik dacht dat dat nu onderhand wel algemeen bekend was.

Nee, nog lang niet
smile.gif
.
 
Originally posted by Ufo:
natuurlijk is er uit een minarelli blok nooit zoveel vermogen te halen als uit een piaggio blok (bij gelijke moeite/kosten). Ik dacht dat dat nu onderhand wel algemeen bekend was.


Sorry Ivo maaruh ik snap dat inderdaad niet en het was niet bij mij bekend .... mijn nederige excuses ..... maareh hoezo is dat dan niet mogelijk??? is dat ergens te vinden of legt iemand me het misschien uit?? pls
 
Kijk: en NU wordt het interessant: explain dat maar!

En niet van die bull dat een SP-tje lichter is, anders zou iedereen wel een Sonic L.C. pakken...

Gewoon: pak een Runner, pak een SR, gooi er dezelfde zooi op, stel het goed af, en WAAROM loopt een Piaggio dan met dezelfde setup harder... Geen zooi monteren die uitsluitend voor Piaggio verkrijgbaar is (Speed Replica enzo)...

Moet ik me schamen dat ik dat eigenlijk niet weet?

Greetz.
 
nou ik ben het helemaal met je eens hoor Bart .... leuke uitdaging....
snap er ook geen donder van volgens mij is de poort timing van een piaggio hetzelfde en het carter scheelt ook niet zoveel geloof ik...dusse kom maar op met die verklaring......
 
dat lijkt mij geen onoverkomenlijk probleem er valt namelijk veel aan te passen .....
ik zou het echt niet weten en volgens mij zijn er veel onder ons die het ook niet echt kunnen verklaren krijg ik het idee......
confused.gif
confused.gif
confused.gif


jump.gif




[This message has been edited by Ridderruud (edited 12 June 2001).]
 
Dit zijn mijn nieuwe details (zie onder ) schept wat meer duidelijkheid over mijn vragen misschien of antwoorden... of BLAAAATTT

------------------
Aprilia SR Rosso Fumi (ofzo)met binnenkort: MHR SPEED 70 cc getjoend (tjoener nog onbekend dusse wie haalt er de meeste pk's uit doe maar een aanbod :-)), 25 mm Dellorto , RHQ Malossi krukas , Metrakit Pro Race uitlaat , Malossi Hyperreed membraan (aangepast), Malossi vertanding , Overrangeset Malossi , Aangepast carter , Hebo luchtfilter , en misschien een HPI onsteking (binnenrotor), dubbele radiateur, raceman banden.....enz enz klinkt leuk he?? :D :D
 
algehele vorm van karter, drijfstanglengte, krukaswang diamter etc..
alle verschillen in de blokken kunnen het veroorzaken. bijkomend voordeel is uiteraard de deglijkheid van piaggio en de verkrijgbare raceparts.
 
Wat is de drijfstanglengte van:
-Piaggio?
-Minarelli (75mm?)?

Wat is het verschil in krukaswang, buitendiameter en afstand tussen centrum krukaswang en punt waar drijfstang bevesigd is? Piaggio en Minarelli?

Greetz.
 
minarelli drijfstang is 80mm en de rest uhm weeknie :P
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wat is de drijfstanglengte van:
-Piaggio?
-Minarelli (75mm?)?

Wat is het verschil in krukaswang, buitendiameter en afstand tussen centrum krukaswang en punt waar drijfstang bevesigd is? Piaggio en Minarelli?

Greetz.
 
Ivo heeft het al gezegd toch? Het hele carter an sich is toch anders, en blijkbaar is dat van Piaggio sowieso beter.

Ook is de variomatic van een Minarelli enorm gaar, kijk naar die superkleine achterpoelie.
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Ook is de variomatic van een Minarelli enorm gaar, kijk naar die superkleine achterpoelie.

Zo opgelost, overrange achterpoelies erop (wel ff dremelen
smile.gif
).
 
Ik heb ff de topic door gebladerd, maaruh ik zie nog nergens DE reden staan.

De poorten in de karter is ook bull, want die kun je bij werken... Verder zijn die achterpoelies ook groot te maken... Zoals gezegd...

Kom op: concrete antwoorden, en niet van: het is gewoon degelijker...

SvR
 
Back
Top