This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mk pro race


Dat bedoel ik dus vandaar dat ik het zo raar vind .... enne dat zou betekenen dat anderen daar ook bij in de buurt moeten kunnen komen en dat is niet zo want kijk naar Joel die 16.7 pk haalt in Klaaswaal dan is dat verschil toch veel te groot ... of iedereen kan gewoon niet tunen
maar dat geloof ik ook weer niet ...... dusse laat ze eens op een scootermeeting komen en op de testbank gaan dat is het enige bewijs denk ik ......
 
IK zeg dat 21pk op achterwiel wel kan met een mhr speed 70cc tuned enz.
Ja natuurlijk haal je die 21pk niet ZOMAAR.
 
Hmmm maar ik blijf me afvragen warom de jager de enige is die het voor elkaar krijgt om zoveel vermogen uit een 70 cc te halen en de anderen gewoon +/- 6 pk minder dat is mij een te groot verschil .... eerst eens zien op de tovami bank dan geloven
 
Originally posted by Ridderruud:
want kijk naar Joel die 16.7 pk haalt in Klaaswaal dan is dat verschil toch veel te groot ...

Het was 15,6 PK hor.....

MAAR er was 15,2 gehaald met een luchtkoeler dus er moet nog veel meer vermogen in de waterkoelers zitten...

Kijk maar naar die van Veen Kreitlers (ws spelvaut)...
 
Bart: die kit's voor z'n runner180 zijn niet bedoelt als race zooi.

En die de jager scooter is wel bruut, maar 21.6 is wel veel, maar kan mogelijk zijn.
Misschien vragen of ie naar de volgende meeting wil komen
 
Ik kan het ook moeilijk geloven van die 21 pk...

Die knakkers van scootparts beweren ook een getunede Speed zip opgebouwd te hebben met 22 pk.
Die lui testen ws. op een bank met zeeer positieve software-instelling, want 6 pk meer tunen uit een volledige Speed setup geloof ik dus never... dat kan alleen met een turbo of 18000 toeren...

Zoals jullie al zeiden, uitnodigen voor de Tovami, dan zullen we eens kijken wat het met mijn scootertje scheelt............



------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's.
 
By the way:

De beroemde Van Veen kreidler had 19 KRUKAS-pk's met 50cc.

Dan praat ik dus over roterende inlaat, 27mm carbu, 16000 toeren en ruim 200 km/h...

Dus trek je conclusies...




------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's.
 
Originally posted by Joël:


Dan praat ik dus over roterende inlaat, 27mm carbu, 16000 toeren en ruim 200 km/h...


wat is precies een roterende inlaat, ik kan me daar nix bij voorstellen namelijk
 
een rotor op de krukas bepaalt wanneer het mengsel ingelaten wordt. de naam zegt het al eigenlijk. weleens een gilera citta karter van binnen bekeken?

Originally posted by Hebo_NRG:
wat is precies een roterende inlaat, ik kan me daar nix bij voorstellen namelijk
 
Originally posted by Joël:
By the way:

De beroemde Van Veen kreidler had 19 KRUKAS-pk's met 50cc.

Dan praat ik dus over roterende inlaat, 27mm carbu, 16000 toeren en ruim 200 km/h...

Dus trek je conclusies...


Hmm volgens mij mis ik wat... Waar is meer info te vinden over deze brommer??? Vet...

SvR
 
inderdaad we nodigen ze gewoon uit voor de volgende scootermeeting .... btw waar wordt die eigenlijk gehouden ??? wil ook wel eens komen .. hoop mijn scootje dan ook opgebouwd te hebben wordt ook een zeer wrede setup.... zet hem dan zeker op de bank.....

trouwns wie haalde dat vermogen met die luchtgekoelde scoot in klaaswaal?? vind ik wel stoer en wat voor scoot was het ?? en hoe hoog kwam de hoogste minarelli??
 
5 augustus eindhoven. en de hoogste minarelli was volgens mij die sr met mhr speed: 12pk

 
Originally posted by Ufo:
5 augustus eindhoven. en de hoogste minarelli was volgens mij die sr met mhr speed: 12pk


HMM NOU ER MOET TOCH EVEN VEEL UIT EEN MINARELLI ALS UIT EEN ZIP TE HALEN ZIJN OF NIET DAN?? ZELFDE POORTSETTING ALS IK HET GOED HEB ALLEEN HEEFT DE PIAGGIO HET LANGERE DRIJFSTANGPRINCIPE MAAR JA WE PRATEN NIET OVER DE CARB. RESTRICTIE DUSSE MAAKT DAN OOK NIET ZOVEEL VERSCHIL TOCH??...IK HOOP TOCH WEL BOVEN DIE 12 PK UIT TE KOMEN MET MIJN SR WEET ZEKER DAT IK HET HAAL MET MIJN SETUP ENNE KUT MAN IK BEN MET VACANTIE OP 5 AUGUSTUS KLOTEZOOI ... IS ER DAARNA NOG EENTJE ??

TROUWENS IS ER OP INTERNET NOG IETS TE VINDEN OVER DE KLAASWAL MEETING ?? FOTO'S OF ZOW....OF FILMPJES?? OF EEN SITE .....


------------------
Aprilia SR Rosso Fumi (ofzo)met binnenkort: MHR SPEED 70 cc getjoend (tjoener nog onbekend dusse wie haalt er de meeste pk's uit doe maar een aanbod ), 25 mm Dellorto , RHQ Malossi krukas , Metrakit Pro Race uitlaat , Malossi Hyperreed membraan (aangepast), Malossi vertanding , Overrangeset Malossi , Aangepast carter , Hebo luchtfilter , en misschien een HPI onsteking (binnenrotor), dubbele radiateur, raceman banden.....enz enz klinkt leuk he??
 
Originally posted by Jasper:
gvd! ik begin jou HEEL irritant te vinden met je caps!!!

wat bedoel je met caps .... sorry weet niet wat dat is ..... gooi het in de groep



------------------
Aprilia SR Rosso Fumi (ofzo)met binnenkort: MHR SPEED 70 cc getjoend (tjoener nog onbekend dusse wie haalt er de meeste pk's uit doe maar een aanbod ), 25 mm Dellorto , RHQ Malossi krukas , Metrakit Pro Race uitlaat , Malossi Hyperreed membraan (aangepast), Malossi vertanding , Overrangeset Malossi , Aangepast carter , Hebo luchtfilter , en misschien een HPI onsteking (binnenrotor), dubbele radiateur, raceman banden.....enz enz klinkt leuk he??