Originally posted by Ufo:
wat kost dat dan?
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Jij was toch altijd de uitlaten bouw fan???
En nu moeten we weer gaan aanpassen???
Vaag?!?
Originally posted by Ridderruud:
maareh hoe moeilijk is het en succelvol om een uitlaat aan te passen en hoe moet je dat aanpakken ...?????
ja hij wil weten wat voor uitlaat het wordt .... en hij gaat mijn mhr speed tunen... ik heb zo een idee dat hij dat als een van de besten doet... of zijn jullie ervaringen anders....trouwens wat vind iedereen van de NRG van De Jager ik geloof er geen reet van dat die 21,6 pk heeft ...Originally posted by Ufo:
een fatsoenlijke uitlaat laten maken kost heeel wat meer dan een c20 daarbij begin je over het algemeen met een snele bestaande pijp, dus die moet je toch al aanschaffen...
en waarom geen hebo? en wat gaat koppmans met je cilinder doen? wil hij wel weten voor wat voor uitlaat het wordt?
Originally posted by JohnB:
er kan alleen mee gesprint worden
Originally posted by X8R-LeNnY:
bij Dynojet kan ik ze voor ongeveer 600 piek laten maken, kost normaal wel iets van 1000 piek.
Originally posted by ScooterDraz:
Ik weet een adres waar ze uitlaten maken, speciaal hoe jij hem wilt, voor maar 300 piek incl. demper
DPR Leerdam. (Dutch Power Racing)