This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mk pro race

Jij was toch altijd de uitlaten bouw fan???
En nu moeten we weer gaan aanpassen???
Vaag?!?

ik zal kijken of ik aan een prijs kan komen. weet niet of mn pa die gast nog ziet.

ik heb er al een zien zitten op een aerox die klaar was gemaakt voor de standaard klasse. zag er indrukwekkend uit, met een tailpipe zo dik als ik nog nooit had gezien.

ik had trouwens al iets gehoord van 1000 doekoes, maar of het klopt weet ik niet, het klinkt wel errug goedkoop vind ik.

er werkt daar trouwens maar 1 persoon die ze op die manier maakt. timo heet ie geloof ik...

greetz

maareh hoe moeilijk is het en succelvol om een uitlaat aan te passen en hoe moet je dat aanpakken ...?????

Waarschijnlijk heeft het helemaal geen nut om daarover te gaan nadenken.

Er zijn uitlaten verkrijgbaar die standaard al de toeren vragen die je wilt gaan draaien, dus waarom moeilijk doen als.....

het klinkt ongeloofbaar maar het is echt zo van die scoot van de jager kom er regelmatig en die scoot is echt een monster er kan alleen mee gesprint worden (waar die voor getuned is)alle spoelpoorten (cilinder en carter) zijn special uitgevreesd en als je het toch niet geloofd moet je er maar is gaan kijken

als je goed leest, staat er ook bij dat er een 'speciale lichte overbrenging (in eigen werkplaats gefabriceerd)'bij.
Dus het zal best kunnen die 21,6 pk, dacht ik.

Originally posted by Hebo-47.6mm:
Jij was toch altijd de uitlaten bouw fan???
En nu moeten we weer gaan aanpassen???
Vaag?!?

nee ik was altijd een aanpas fan.

uitlaat bouwen is ook niet mis maar het aanpassen van een bestaande (race)uitlaat werkt net zo goed.

Originally posted by Ridderruud:
maareh hoe moeilijk is het en succelvol om een uitlaat aan te passen en hoe moet je dat aanpakken ...?????

vrij moeilijk het is niet alleen het berkenen van je uitlaat er komt nog heel wat meer bij kijken.

is zelf echt niet te doen.

Voor 600 gulden kan ik via via een uitlaat laten maken, iemand die wel echt heel veel weet an 2takt, maar het is nog maar de vraag offie een echte vette pijp kan maken. Ik laat er nog wellis wat over weten als ik er meer over weet.

SvR

ja hij wil weten wat voor uitlaat het wordt .... en hij gaat mijn mhr speed tunen... ik heb zo een idee dat hij dat als een van de besten doet... of zijn jullie ervaringen anders....trouwens wat vind iedereen van de NRG van De Jager ik geloof er geen reet van dat die 21,6 pk heeft ...

verder de malossi uitlaat is veel duurder dan de mk en de hebo racing 2 is ook duurder aangezien ik de uitlaat van mk goedkoper kan krijgen..... trouwens hoe interessant is het om een uitlaat aan te laten passen want ik hoor dat wel hier maar hoe weet je nou hoe je de uitlaat aan moet passen om het goede aan te passen welke maten moet je daar voor aan houden enz enz... lijkt me niet bepaald een makkelijk klusje ... enne een uitlaat laten bouwen ...sja lijkt me helemaal duur .....

Originally posted by JohnB:
er kan alleen mee gesprint worden

Er KON alleen maar mee gesprint worden... Lag een Evo70 Cross A.C. op, zonder koeling... Tegenwoordig rijden ze met de Speed70-cilinder...

Prozhen: 21 pk aan het achterwiel is wel ERRUG veel, een Runner 180 + 174 MHR-kit + MHR-uitlaat + MHR-vario + 25mm "Malossi" DO-carb. heeft nog geen 20 pk (maarja, dit levert ook maar 2-2,5 pk meer dan de standaard Runner, ongelooflijk maar waar
)...

Greetz.

Greetz.

Ik weet een adres waar ze uitlaten maken, speciaal hoe jij hem wilt, voor maar 300 piek incl. demper

DPR Leerdam. (Dutch Power Racing)

bij Dynojet kan ik ze voor ongeveer 600 piek laten maken, kost normaal wel iets van 1000 piek.

Originally posted by X8R-LeNnY:
bij Dynojet kan ik ze voor ongeveer 600 piek laten maken, kost normaal wel iets van 1000 piek.

Hmm wat doe je daarvoor

Doe mij dan maar die 1000 gulden.

SvR

Originally posted by ScooterDraz:
Ik weet een adres waar ze uitlaten maken, speciaal hoe jij hem wilt, voor maar 300 piek incl. demper

DPR Leerdam. (Dutch Power Racing)

heb je daar ook een nummer van of een website of zo?? ik ben errug geinterresseerd....