Originally posted by Runner Rules !!:
errmmm ik denk dat die mk pijp binnen een wijk uitelkaar blaast...
ff serieus je kan 100% zeker beter een C20 kopen die kan tenminste de toeren aan van je MHR Speed70, die metrakit is niet gemaakt om met zon cilinder te rijden .. Correct me if i`m wrong.
Originally posted by Hebo_NRG:
Er is namelijk nogal een verschil tussen die verchroomde kut dingen en de pro race, PR komt dus echt wel bij de c20, ik zou zelfs durven zeggen dat ie eroverheen vlieg...de cilinder waarvoor die uitlaat gemaakt is is ook een enorm toerenmonster
Originally posted by NastroAzzuro:
Razkin was anders helemaal niet zo tevreden over zijn MK cilinder...
Originally posted by Ridderruud:
ja denk wel dat ik dat ga doen maareh dan moet ik nog even wachten eerst ga ik mijn mhr speed laten tunen door koopmans.....en dan kopen we het uitlaatje erbij ..... wel jammer dat er niemand is die het mij kan vertellen hoe hij nou rijdt misschien ook wel leuk blaas ik misschien wel iedereen helemaal weg lol
Originally posted by Sjoerdyo:
Met zo'n setup zal je wel hard gaan ja
Hey hoe goedkoop is goedkoop er aan komen?
Ennuh voor het geld van een C20 kun je misschien beter een uitlaat laten maken.
SvR
Originally posted by Sjoerdyo:
Met zo'n setup zal je wel hard gaan ja
Hey hoe goedkoop is goedkoop er aan komen?
Ennuh voor het geld van een C20 kun je misschien beter een uitlaat laten maken.
SvR
Originally posted by X8R-LeNnY:
heej ufo,
ze pakken 1 stuk metaal van een bepaalde lengte en zetten daar dan ringen op van bepaalde diktes en sluiten op beide kanten iets aan (ik dacht een brander ofzo aan de ene kant) en pompen hem als het ware op, zodat ie uitzet tot de juiste diktes d.m.v. de ringen die er op zijn geplaatst.
verder heb je dan alleen een bocht en een tailpipe en een demper nodig.
hmmm dit klinkt niet echt als de gebruikelijke manier om een pijp op te bouwen.
maar misschien is het wel wat.
een uitlaat bouwen bij een 2-takt tuner kost min rond de ƒ2000,00 of meer.(ligt er aan hoe ver je gaat+er gaat veel tijd in zitten)
kun je beter een bestaande (race)uitlaat laten aanpassen.