This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mk pro race

The One

Rudi | IST member
heeft iemand ervaring met de Metrakit pro race uitlaat voor minarelli horizontaal ik wil hem op mijn mhr speed zetten want ik kan hem goedkoop krijgen maareh is het een snel pijpie op de mhr speed of is de Yasuni c20 snellerbijvoorbeeld.... verdere setup is dellorto 25 mm, mhr recht spruitstuk,mhr rhq krukas, mhr speed cilinder, mhr hyperreed membraan, mhr overrangeset.
 
errmmm ik denk dat die mk pijp binnen een wijk uitelkaar blaast...

ff serieus je kan 100% zeker beter een C20 kopen die kan tenminste de toeren aan van je MHR Speed70, die metrakit is niet gemaakt om met zon cilinder te rijden .. Correct me if i`m wrong.
 
nou hij is er dus wel voor gemaakt he .. niet te vergelijken met de andere metrakit uitlaten.... veel sneller moet hij zijn... heb ik althans gehoord wil alleen de ervaringen van anderen horen...
 
voor zover ik weet kan die uitlaat echt niet genoeg toeren draaien voor die speed cilinder ik zou gewoon een c20 nemen.....dan ben je maar wat meer geld kwijt maar dan weet je zeker dat het goed is en dat is met die MK uitlaat maar de vraag.
 
Ik heb nog niemand met die uitlaat zien rijden, maar hij schijnt dus wel bruut te zijn, en bij c20 niveau te komen.

Ik zou zeggen probeer hem uit. Hij zal zeker niet slecht presteren. Probeer anders even kijken of www.j-p-s.nl het weet. Die verkopen ze namelijk, misschien hebben hun er ook al ervaring mee
 

Jij weet duidelijk niet waar je over praat sjakie


Er is namelijk nogal een verschil tussen die verchroomde kut dingen en de pro race, PR komt dus echt wel bij de c20, ik zou zelfs durven zeggen dat ie eroverheen vlieg...de cilinder waarvoor die uitlaat gemaakt is is ook een enorm toerenmonster
 

Razkin was anders helemaal niet zo tevreden over zijn MK cilinder...
 
maar cylinder is weer anders als uitlaat he misschien is die uitlaat wel oke maar heb 'm nooit uitgeprobeert misschien is tijd dat iemand 't doet als ie er geld voor over heeft
 
Jah, dat is het enige probleem aan al dit gezever: niemand heeft deze uitlaat ooit geprobeerd naar mijn weten...

Greetz.
 
ik ga hem denk ik wel uitproberen want ik vind het wel vet om te expirimenteren .... en sja houd het ook een beetje spannend.... maar het lijkt me stug dat echt niemand hem nog heeft gehad .....de c20 gaat toch ook een keer vervelen?? lijkt me en de mhr uitlaat lijkt mij te licht gebouwd voor op de straat... of is dat niet zo ... hij is trouwens wel brandduur die mhr....
 
idd, ik heb nog geen mhr pijp gezien zonder een vette deuk


en idd, je ziet tegenwoordig iedereen met een c20

en, er zal vast wel iemand die MK PR pijp getest hebben, maar wij kennen niemand die dat gedaan heeft...

en, als jij dat nou is zou doen zou dat natuurlijk vet zijn
 
Ik denk dat de MK PR uitlaat hoogtoeriger is dan Yas. C20. Een MHR uitlaat is te laagtoerig, koop dan beter een C20.
 
ja denk wel dat ik dat ga doen maareh dan moet ik nog even wachten eerst ga ik mijn mhr speed laten tunen door koopmans.....en dan kopen we het uitlaatje erbij ..... wel jammer dat er niemand is die het mij kan vertellen hoe hij nou rijdt misschien ook wel leuk blaas ik misschien wel iedereen helemaal weg lol
 

Met zo'n setup zal je wel hard gaan ja


Hey hoe goedkoop is goedkoop er aan komen?

Ennuh voor het geld van een C20 kun je misschien beter een uitlaat laten maken.

SvR
 
een fatsoenlijke uitlaat laten maken kost heeel wat meer dan een c20 daarbij begin je over het algemeen met een snele bestaande pijp, dus die moet je toch al aanschaffen...

en waarom geen hebo? en wat gaat koppmans met je cilinder doen? wil hij wel weten voor wat voor uitlaat het wordt?

Originally posted by Sjoerdyo:
Met zo'n setup zal je wel hard gaan ja


Hey hoe goedkoop is goedkoop er aan komen?

Ennuh voor het geld van een C20 kun je misschien beter een uitlaat laten maken.

SvR
 
en een mhr speed 2000 pijp is uiteraard buiten gewoon geschikt voor een speed cilinder. inderdaad een dure pijp


Originally posted by Sjoerdyo:
Met zo'n setup zal je wel hard gaan ja


Hey hoe goedkoop is goedkoop er aan komen?

Ennuh voor het geld van een C20 kun je misschien beter een uitlaat laten maken.

SvR
 
heej ufo,

bij Dynojet in goes (ken je mischien wel van johan fredriks uit standaardklasse) kan je uitlaten laten maken waar de expansie uit 1 deel bestaat.
die zijn dus heel errug mooi. ze pakken 1 stuk metaal van een bepaalde lengte en zetten daar dan ringen op van bepaalde diktes en sluiten op beide kanten iets aan (ik dacht een brander ofzo aan de ene kant) en pompen hem als het ware op, zodat ie uitzet tot de juiste diktes d.m.v. de ringen die er op zijn geplaatst.
verder heb je dan alleen een bocht en een tailpipe en een demper nodig.

ik heb er een paar gezien bij hun, en das echt heel mooi spul moet ik zeggen !

misschien wat voor jullie als je nog een pijp nodig hebt dacht ik zo...