Mini Disc of MP3 Speler :?

Pronk

Pronk Racing Service
Ik zit dus zwaaar te twijfelen tussen deze 2. Ik weet wat je met MD kan, en wat je met MP3 kan, maar ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Wie van jullie heeft 1 van deze 2? of misschien alle twee eens gehad. Ik wil graag jullie ervaringen weten...
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel geld wil je eraan uitgeven. das ook belangrijk..

en wat vind jij belangrijker. formaat/gewicht of meerdere discs mee kunne nemen

ik heb zelf geen minidisk gehad. alleeen een samsung yepp. en nu een Sony E3 mp3speler. dat dingetje is echt superklein en cool. maja iedereen zen eige smaak

sony.gif
 
Ik zou voor de MP3-speler gaan

Makkelijker muziek verwisselen.
Meer muziek mee te nemen.
Ook shockproof.
Extreem klein.
En ik denk dat er nog wel meer beweegredenen zijn.
Ik heb zelf de Beatman Flash, zitten zelfs frontjes bij :p.
 
Ik zoek een mp3 speler van rond de 200 euro, liefst iets minder natuurlijk. Heb ik aan 128 mb genoeg? Dan passen er gewoon iets van 30 nummers op toch? (van 3 a 4 minuten dan op 128 kbps)
 
Ik moest ook die keuze maken. Besloot uiteindelijk om maar voor MD te gaan. Ik heb dan wel een MD met PC aansluiting zodat ik makkelijke kan opnemen (sneller). MP3 spelers zijn wel klein maar een MD speler is klein genoeg. Bovendien kun je een aantal minidiscs volzetten waardoor je genoeg muziek bij je hebt. Een memorystick van een MP3 speler kost klauwen vol geld dus je kan geen 2 memorysticks volzetten. Bovendien vind ik de hoeveelheid geheugen die ze bij een MP3 speler geven vrij weinig. Op een MD met LP4 kun je ongeer 4 CDs zetten. Lijkt me genoeg.

suc6 met je keuze!
 
ik heb nu alweer 2 jaar een MD eb nog steeds veel plezier van, mp3 heeft ook zo zijn voordelen en nadelen net zoals MD dus gewoon doen wat je het beste lijkt...het is je eigen keuze
 
ga voor de mp3speler. De een van de goedkoopste is een divamp3 speler heb ik zelf ook en is goed ding en nie duur! maar er is hier pas nog zo'n topic over geweest misschien kan je daar ook nog wat uithalen?
 
ik zou voor MD gaan.... tenzij je het geld hebt om echt een mooie mp3-speler te kopen met veel geheugen (like iPod ofzo)... bij mp3speler vind ik het namelijk heel irri dat je geheugen beperkt is en je hebt natuurlijk niet overal een comp om ff nr.s te wisselen (denk aan vakantie, op reis enzo, ik kan echt niet de hele tijd naar 20 of 30 dezelfde nr.s luisteren :S)... bij MD kan je dan gewoon ander schijfje erin doen, ideaal dus... MD is niet zo klein en licht als mp3 maar MD past ook nog makkelijk in je zak enzo....

ik heb trouwens zelf ook MD, van aiwa, handig ding en ook klein (zeker voor de periode waarin ik em gekocht heb: ) al een jaar of 2-3 nu, en ik ben er nog steeds tevreden mee.... als ik het geld heb wil ik zo'n NetMD gaan kopen, die zijn echt ideaal... heb je zo binnen een paar seconden een MD vol met mp3s van je computer, net als bij een mp3speler dus....
 
Ok, ik ga voor de minidisc, het idee van op vakantie gaan en geen pc met muziek daar hebben gaf de doorskag, had ik niet eens aan gedacht :) Wat is dit forum toch handig 8)

Closuh maar...
 
Mp3 spelers kunnen verassend goed tegen vallen en water, vooral omdat ze geen draaiende delen hebben.

Mijn MP3 ding valt regelmatig, maar kan niet hard vallen omdat het gewoon niets weegt...
En vorige week had mn moeder mn MP3 ding meegewassen in de wasmachine, dagje laten drogen, brandplekken van mn smartmedia afpoetsen, en hij doet het weer helemaal :D
 
Originally posted by Alexander
Zijn ook dikke mp3 spelers. met 10 Gb ofzo. Dan hoef je niks te wisselen. Neem je je hele collectie mee :!

Helaas zijn die HD's die erbij zitten asociaal duur ik heb ook tijd zitten kijken naar een mp3 installatie voor in de auto met HD onder je stoel maarrem nee zijn nog te nieuw en dus te duur :)

wat dacht je van een discman die gewoon cd's vol met mp3's afspeelt?
 
Als ik jou was zou ik voor een mp3 speler gaan, daarvoor zul je altijd liedjes kunnen vinden op internet enz. en MD is al bijna weer uit, je kan nog maar met moeite dingen ervoor aankomen (heb ik het niet over MD's zelf). En bovendien is een MP3 veel relaxter omdat er meer op kan en ze tegenwoordig al kleiner kunnen zijn dan MD-speler.
 
maar met een mp3 moet je toch eerst al je albums omzetten naar mp3 enzo via de computer, of kan dit ook via de radio (zonder mp-3 functie he duh :rolleyes: )

mijn minidisc kan het iig wel via de radio, en ook kan ik via mijn radio mp-3 op mijn md zetten (maar dat is omdat er wel mp-3 op mijn radio zit)
 
Sony NETMD!!!!

Dé combinatie van Mp3/MD speler, vind ik nog altijd:W

Ik heb de MZ n707 á €300,-
sony_MZ-N707b_usb.jpg


In het vorige topic over Md of mp3 heb ik ook en verhaaltje gepost.
 
Last edited:
Originally posted by DNA-Menno
Ik zou voor de MP3-speler gaan

Makkelijker muziek verwisselen.
Meer muziek mee te nemen.
Ook shockproof.
Extreem klein.
En ik denk dat er nog wel meer beweegredenen zijn.
Ik heb zelf de Beatman Flash, zitten zelfs frontjes bij :p.


ik ga met menno mee....
 
Back
Top