This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mini cooper!!! Eindelijk heb ik 'm !!

Originally posted by scooterracer
ow jij bent mij zo kwijt? we shal c gtt was het toch? kheb eigenlijk nog nooit gesprint tegen een gtt eens proberen

Mjah zoals ie naar Almelo komt zal ie vrij standaard zijn :| Er moet nog heeeel veel gebeuren. Alleen is me geld een beetje op.

Ik had er ook nog wel een compleet open devil uitlaatsysteem eronder willen hebben (en nee daar komt geen golf-grom uit!) De Remus die er nu onder zit ben ik niet tevreden over (ik heb het sodemieso niet op remus).

Maargoed ik moet eerst zorgen dattie tegen die tijd een beetje normaal rijd.
 
is niet erg...die van mij is ook standaard, op een paar kleine dingen na

ik ben benieuwd hoe je gtt loopt
 
wat is nou sneller? de 205 gti (is geen 16v uitvoering van toch?) of de golf gti 16v ('86)
de peugeot is lichter en ik denk dat de golf meer pk's heeft, dus ik zou t echt niet weten
 

Moet ook genoeg lucht krijgen.
Maat van me heeft ook k&n filter, stripje dat onder zijn koplamp zit weggehaald en onderaan bij de bumper een extra slang/buis iets gemaakt die naar het filter loopt voor nog meer lucht.
Resultaat: nog niet bekend.
 
Ging het niet eigenlijk over mini's hier??? We zijn een beetje afgedwaald.

Gister ongeluk gehad met de Mini lees nieuw topic
 
Originally posted by scooterracer
is niet erg...die van mij is ook standaard, op een paar kleine dingen na

ik ben benieuwd hoe je gtt loopt

Het blok wat erin komt loopt als de ziekte

Maar ik weet niet of ie op tijd af is :S
 
Dat ben ik zeker met je eens :W

Het eerste blok gaat er morgen uit, dus het vordert al aardig.

Zullen we weddenschappen gaan sluiten?
 
Pa van een maat van mij heeft een Mini gekocht voor 1500 piek, moet nog wel best veel aan gebeuren maja ik doe Autotechniek dus is zow gebeurd
Maja die ma was er meej naar Helmond vanaf klein dorpje tegen Eindhoven aan, en toen stonde ze al stil in Helmond omdat de accuklemmen eraf waren geflikkerd...:|
Dus van buiten is ie echt vet, zwart met 2 witte strepen over de kap en finishvlag op t dak...
Maar van binnen nog niet relaxed...
Wel vette bak, kan met 80 door de bocht...(voor de mierenneukers: ja een scherpe bocht)