minarelli blok loopt slecht

sanderr91

Well-Known Member
hallo,

ik ben bezich met een scooter van een kennis van mij het gaat om een malaguti firefox.
setup is alvolgt:cilinder 50 cc water,(nu stage 6 r1200 uitlaat)normaal leovince tt,nu 17,5mm dellorto,vol krukasje,en ogrinele ontsteking.

ik heb inmiddels al erg veel dingen geprobeerd,andere carburateurs 12,17,5,19,en ook al een 21mm.
hij loopt met alle carburateurs gewoon netjes stationair maar zodra ik weg rij dan trekt hij heel even op en vervolgens krijg je het gevoel als of de brandstof op is.
dus ik heb voor ze zekerheid een andere tank met gewone benzinekraan geprobeerd maar dit probleem blijft zich voor doen.

ik heb ook al wat dingen in de overbrenging veranderd om te kijken of bijvoorbeeld de snaar onder in de achterste poulies bleef zitten of iets dergelijks.
allemaal niet het geval heb ook al ander poulies,koppeling,vario,s,en druk veren geprobeerd.

iemand mischien een idee wat dit zou kunnen zijn??:p

dingen als membraan heb ik allemaal bekeken en zit er netjes uit ook onsteking lijkt goed te funtioneren.

ik hoop op wat bruikbare tips,mvg sander van wattum#21
 
Advertisement - register to remove this

probeer eens een andere bougie....ik heb zelf ooit gehad dat een licht opgevoerde scooter stationiar prima liep maar op vollast/optrekken haperen, slecht lopen, inhouden...

t klinkt misschien te simpel, de bougie, maar probeer het eens (wel met goede electrode afstand natuurlijk)
 
Back
Top