rs-ruud said:gewoon de zelfde types cilinder hebben een compleet andere voet op piaggio.
rs-ruud said:ik was gewoon benieuwt waarom ze bij pia meer die vorm veranderen...
Er zal toch wel enig research inzitten hoe een blokje zuinig en betrouwbaar loopt lijkt me hoor. Ze laten niet een stel stagiaires die mallen in elkaar fratsen omdat het allemaal toch weinig uitmaakt. Het heeft ongetwijfelt een reden.melf #50 said:omdat het eenmaal zo isdenk niet dat er een reden achter is , aangezien brommers gemaakt worden om gewoon brommers te zijn..
ze gaan echt niet kijken van nou , wat voor spoelpoort zou nou beter zijn
rs-ruud said:het gaat dus om de cilinders! niet de carters!
de cilinders voor piaggio hebben een andere voetvorm dan bij minarellie
ben ik nou zo vaag??
rs-ruud said:zo dacht ik eerst ook, maar als je nagaat dat een athena zoiezo (lang niet naadloos aansluit vond ik dat ook een btje vreemd
maar als er niet heel veel geresearcgt word waarom maken ze er dan verschil in, is het toch makkelijker om dezelfde prutcilinder te maken