Mina vario op Peugeot??

ippeltje

Banned
Iemand zei tegen mij dat een vario voor peusjo niet zo goed loopt.
En zei dat ik beter Minarelli vario kan nemen en dat dan 15km/h scheelt.
Is dat ook zo???
 
Advertisement - register to remove this

15km/h zal het zeker weten niet schelen dat is sowieso van te voren niet te zeggen.
Ik denk eerder dat je er een beter toerenverloop van zal krijgen t.o.v een peug vario mits het om de "race" vario gaat.
Ik zou zeggen probeer er 1 van iemand te lenen en probeer het:)
 
Maar Melf. Er zijn er ook genoeg die testen met Pia poulies @ Mina blokjes. Dus waarom zou je niet eens kunnen testen met Mina vario's in Peu blokjes, als 't kan mag 't :p

En als de mina glijbus de zelfde buiten diameter zou hebben als Peu, dan past 't ook nog 's.

Why not try it...
 
ik heb een slechte mededeling voor je. ik was met de scooter van een vriend van me bezig (sr stealth dus mina hori) en heb zijn vario voor de gein eens op mijn krukas geschoven. wat bleek mijn krukas heeft een veel kleinere diameter. mrja mijn peusjo is een zenith. dus weet niet of dit bij alle peugeotjes zo is. maarja als je de vario van een vriend ofzo mag lenen kun je het altijd proberen als het op je as past (zonder speling) en je v-snaar op die vario past (Y) dan is alles goed
 
je moet dan de variobus aanpassen en de ramplaat van een peugeot hebben , ik heb het geprobeerd met een speedfight met daarin een polini vario van een mina , en later nog met een tp vario van mina , en dat helpt niks !
 
Back
Top