Zoals titel vermeld wil ik graag wat info over een mina inlaat,
Ik weet dat hier al een soortgelijk topic voor is, maar ik vind daar niet echt goede info.
Ik rij dus nu met een wig en spruit naar achteren.
Maar nu ben ik aan het twijfelen om een inlaat naar voor te monteren,omdat dit voor mij vele malen makkelijker en korter is.
Maar ik lees goede verhalen over beide setjes, net als slechte?
ik rijdt nog altijd met mijn carb naar voren ,imo heeft het ook geen invloed op het vermogen.
mischien dat er mensen zijn die dit getest hebben , maar houdt er wel rekening mee dat dan ook de lengte en hoek van het spruitstuk gelijk zouden moeten zijn om een goeie test ermee te doen..
Tjah, en toch is het zo. Dit is getest bij XSH en ook eerst goed op mengsel gezet. Geblokkeert gemeten. Ik zal eerlijk zijn, er is gene 2/3 uur per inlaat set aan tijd ingestoken.
Ik had zelf op piaggio ook soms een hele PK of meer verschil met diverse adapters. Ook al liepen ze perfect over met het membraam.
Het hangt daarnaast nog van meer dingen af zoals welke carb en welk menbraam je gebruikt Ik heb al mij inlaatsetjes naar voren en die scoren altijd meer dan het lange traject naar voren, mits je ook de juiste spullen erom heen gebruikt.
Het hangt daarnaast nog van meer dingen af zoals welke carb en welk menbraam je gebruikt Ik heb al mij inlaatsetjes naar voren en die scoren altijd meer dan het lange traject naar voren, mits je ook de juiste spullen erom heen gebruikt.
Dat zeg ik Ik zou zeggen kijk zondag eens goed bij andere mensen hoe zij dat hebben gedaan en voor de rest zul je het bij je eigen blok moeten gaan testen, maar dat er winst inzit is zeker.