(mina) inlaat naar voren | achteren

[Steef]

Banken?? PM!
Zoals titel vermeld wil ik graag wat info over een mina inlaat,
Ik weet dat hier al een soortgelijk topic voor is, maar ik vind daar niet echt goede info.

Ik rij dus nu met een wig en spruit naar achteren.
Maar nu ben ik aan het twijfelen om een inlaat naar voor te monteren,omdat dit voor mij vele malen makkelijker en korter is.

Maar ik lees goede verhalen over beide setjes, net als slechte?

Iemand die hier iets van getest heeft?:*

Advertisement - register to remove this

ik rijdt nog altijd met mijn carb naar voren ,imo heeft het ook geen invloed op het vermogen.

mischien dat er mensen zijn die dit getest hebben , maar houdt er wel rekening mee dat dan ook de lengte en hoek van het spruitstuk gelijk zouden moeten zijn om een goeie test ermee te doen..

dat klopt inderdaad.
Maar de meeste mensen gebruiken een 5mm alu plaatje icm mhr mb spruit. dit is zo kant en klaar tekoop.

Frank heeft dit getest. Op een speed blok.

verschil tussen XSH inlaat en FMT plaatje + MB spruistuk was ruim 1,5PK. De XSH inlaat scoorde beter dus.

Frank heeft dit getest. Op een speed blok.

verschil tussen XSH inlaat en FMT plaatje + MB spruistuk was ruim 1,5PK. De XSH inlaat scoorde beter dus.

nja dit lijkt me onwaarschijnlijk is er wel goed getest? mengsel meter? geblokt enz enz
liep het setje van fmt ook mooi over in het menbraam enz enz

ik zelf rijd met carbjes naar voren

Tjah, en toch is het zo. Dit is getest bij XSH en ook eerst goed op mengsel gezet. Geblokkeert gemeten. Ik zal eerlijk zijn, er is gene 2/3 uur per inlaat set aan tijd ingestoken.

Ik had zelf op piaggio ook soms een hele PK of meer verschil met diverse adapters. Ook al liepen ze perfect over met het membraam.

Het hangt daarnaast nog van meer dingen af zoals welke carb en welk menbraam je gebruikt;) Ik heb al mij inlaatsetjes naar voren en die scoren altijd meer dan het lange traject naar voren, mits je ook de juiste spullen erom heen gebruikt.

Het hangt daarnaast nog van meer dingen af zoals welke carb en welk menbraam je gebruikt;) Ik heb al mij inlaatsetjes naar voren en die scoren altijd meer dan het lange traject naar voren, mits je ook de juiste spullen erom heen gebruikt.

Je bedoelt meer als het lange traject naar achteren zeker?

Verklaar je nader "mits je de juiste spullen erom heen gebruikt" bedoel je kwa carb stand en spruitstuk ?

Je bedoelt meer als het lange traject naar achteren zeker?

Verklaar je nader "mits je de juiste spullen erom heen gebruikt" bedoel je kwa carb stand en spruitstuk ?

Dat zeg ik:p Ik zou zeggen kijk zondag eens goed bij andere mensen hoe zij dat hebben gedaan en voor de rest zul je het bij je eigen blok moeten gaan testen, maar dat er winst inzit is zeker.

Nou, het zit zo: ik kan zo een alu plaatje+mb spruit van een vriend overnemen om te testen.

Maar als jij zeker weet dat hier winst inzit, ga ik dit gegarandeerd testen!

Back