Mina blok, gaskabel los? Neos

Massacre

ThatOneBlack
Ik was rustig aant rijden wanneer ik stopte om te wachten op de rest. Toen ik terug wou gassen, ging die niet voorruit. alsof de gaskabel los zat.

Maar hij ging nog wel voorruit.(alsof je geen gas geeft ma de rolantie te hoog staat, zo langzaam) tot een straat verder bij een vriend thuis de scoot stil gezet. Daarna niet meer aan de gang gekregen

Nu paar uur later, dan toch maar er naar gekeken. Nu bleek dat het schroefje van de gaskabel los was gekomen. deze terug vast gezet, maar natuurlijk is nu de spanning van de gaskabel te vast of te los.
Het gaat om een 17.5 del'ortho

Is het nu gewoon proberen de gaskabel bij te stellen. tot die terug loopt? of is er meer aan de hand?

Heb al verschillende standen geprobeert, veel gekickt en telkens gewoon wat gepruttel. hij pakt wel, ma sloeg niet aan. hooguit 1second, dan sloeg die af.

Alvast Bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

zou ik de originele kabel bestellen, die gaan bijna nooit kapot.
met een schroefnippel zal die altijd afbreken bij de nippel op een gegeven moment.
 
Wat heeft dit met niet starten te maken? Stationair toerental stel je af met de stationair schroef, niet aan je gas kabel... (dit zou ook betekenen dat als je stuurt je automatisch gas geeft namelijk)
 
Ik weet ook wat stationair draaien betekend. Maar hij gaat ook neit maar aan de gang. Gisteren buddy er afgehaalt. krijgt gewoon benzine. Dan opnieuw de gaskabel vastgezet. en dan proberen te verstellen, ..zonder hoop.
 
zou goed kunnen want als ik zeg dat ik 50x heb geprobeert zou dat neit overdreven zijn. enigste probleem, bij ac cilinder zit er zo'n kapje omheen, en tijdje terug ging dat er moeilijk van af. Schrik dat ik het kapot zou maken. Maar dat kapje heeft verder geen nut denk ik? dus dan probeer ik dat

bedankt
 
Tipje.
Als je een (universele) gaskabel gebruikt met een schroef nippel, stel die GOED af.
Als die goed is haak je hem uit en laat je er een beetje soldeer in lopen (in de nippel)
Als het ware soldeer en schroef je het nippeltje vast.
Dit doe ik jaren zo en werkt goed.
 
Gewoon een gaskabel kopen die al op maat is. Is niet eens zo heel duur.

Verder als je toch kiest voor een universele. Kijken of je gasschuif helemaal naar geneden gaat. Je gas mag iets speling hebben.
 
was idd verzopen, droog gemaakt opnieuw geprobeerd, weer verzopen
gaskabel bijgesteld maar zelfde resultaat. elektrische start maakt raar lawaai en koelribbentjes trillen in shocken maar draaid niet rond in tegenstelling met kickstart
 
Back
Top