Mikuni VM serie 24mm

ErwinB

Euj daar hedde Ert
Een oude bekende in de 2takt wereld veel gebruikt op crossers, maar werkt ook prima op heftige MHR/EVO cilinders.
Nr:00M-24R
€ 54,95

Deze carb lijkt me wel interessant. Maar nu is mijn vraag wat voor spuitstuk heb ik hier voor nodig (25mm). En is deze carb. een beetje af te stellen?

Wie heeft er ervaring mee.

Advertisement - register to remove this

Is er volgens mij niet in 24mm :?

Zie enkel 16, 20, 26, 30, 32, 34,36,38,40 , 44

De 26mm heeft aansluiting diameter van 44mm voor luchtfilter en 35mm voor spruitstuk. Standaard zit er sproeier 140in en naald
5C23 in.

Ik heb m helaas nog liggen, was eigenlijk verkocht, maar goed.

Ik heb m in een uitgehold 25mm recht spruitstuk, en de carb heb ik iets afgeslepen om het passend te maken.

Dit op piaggio.

Nog te koop trouwens

Originally posted by Rolf
Ik heb m helaas nog liggen, was eigenlijk verkocht, maar goed.

Ik heb m in een uitgehold 25mm recht spruitstuk, en de carb heb ik iets afgeslepen om het passend te maken.

Dit op piaggio.

Nog te koop trouwens

Was het iets waard? of zeg je kunt beter meteen 21mm do kopen (heb net een 19/21mm recht malossi spruit gekocht)0?

Heb er niet echt mee gereden, maar ik vind het opzich een prima ding, voor weinig geld. 2e hands heb je ze voor rond de 30 euro. Altijd opletten dat je een opschuifcarb hebt, je hebt ze namelijk ook als opschroefding. Ik zou eerder die 24mm mikuni halen denk ik, vanwege de prijs, maar ja, als je al een 21mm recht hebt...

241_groot.jpg

Back