Welke sproeiers in Mikuni 28mm?

wouter6

Next LC
Hej,

Kan iemand mij vertellen welke maten van sproeiers ik moet kopen voor mijn mikuni 28mm voor op een speed7T setup? Of tusse welke sproeiers het ongeveer zal zitten?

Mvg Wouter

Advertisement - register to remove this

vrij jammer dat je met zo'n setup niet weet waar je moet beginne :)
en dat je niet verteld met wat voor filter en uitlaat je rijd aangezien dat vrij belangrijk is voor een richting aan te geven.

Alvast bedankt voor de reactie!

Ik weet inderdaad niet waar ik moet beginnen.
Dit is dan ook mijn eerste brommer!

Mijn cilinder is xsh max bewerkt, ik heb een yasuni c21 en een twinair luchtfilter met 70mm aansluiting.

grts Wouter

je eerste brommer en dan dit? :X
heeeeel veeeel plezier met dit spul voor zolang het zal duren :)
aangezien dit niet makkelijk af te stellen is en zeker geen lange levensduur heeft als je er niets vanaf weet..

Ik heb vrienden die er al langer mee bezeg zijn en ik ga hem op een testbank afstellen samen met iemand die er verstand van heeft!
Ik vind het een hele uitdaging om op men 16jaar zonder enige brommer geschiedenis zo een scooter te kunnen maken. Hier heb ik natuurlijk nog wel vrij veel hulp voor nodig! Zeker het motorische gedeelte. En net daarom stel ik hier ook vragen! Ik wil niet alle sproeiers gaan kopen die er zijn maar ik wil een beetje gericht kunnen kopen want ze kosten ook geld.

Kan jij mij dan mss helpen met mijn vraag?
Of iemand anders is ook goed :p

Grts Wouter

Welk type mikuni carb is het?
Je zou eerst moeten weten of er de traditionele mikuni sproeiers inpassen die ook in een mikuni TM 24mm vlakschuif passen.

Daar zijn namelijk sproeiersetjes voor te krijgen van stage 6.
Art nr: 28MK-002

Dat zou moeten volstaan.

Back