This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mikuni 28

Chris@neorally

Senior member
Een paar dagen geleden kreeg ik deze carburatuer voor m'n neus geschoven:

Zoals jullie kunnen zien is de kwaliteit van de carb aan de voorkant niet echt goed, wat ik opzich wel netjes bij kan werken. Mijn vraag is hierbij dan ook of het wel waard is deze carb voor een spotprijs te kopen, heeft er dus iemand ervaring met dit dingie

Last edited:
Heb het laatst nog bij jos dijkman (dealer) gehad over die carb maar dan over de 24mm versie. Hij vond het een akelig ding dat moeilijk af te stellen is. Verder waren de prestaties ook niet om te juigen zei die.
maja de prijs was wel aantrekkelijk volgnes mij. wat kost ie?

de mikuni 24 is heel anders dan de 28, de 24 viel nog redelijk af te stellen terwijl de 28 tegenviel.. dus daar is geen vergelijk mee. Tevens rijden er veel met een 24 mikuni(vlak)..is gewoon een goeie en snelle carb

maar 40 euro, dus daarom deze discussie

het afstellen van een 28 mikuni is niet makkelijk , maar als je 1maal de goede afstelling hebt gevonden os het zeker de moeite waard. ik vindt 40 euro niet echt duur , ik vindt het juist mooier om de moeilijke weg in te gaan , dan heb je iets wat anderen niet hebben..................