Mijn Neo's.

Status
Not open for further replies.

Jack-

Well-Known Member
Hey allemaal ik ben jack 17 jaar, kom uit Zoetermeer en dit is mijn eerste project.

het gaat hier over een yamaha neo's die ik van een vriend heb gekocht voor 50 euro's.
waarom? simpel het ding liep niet hij had er een klapper mee gemaakt en ding was zo goed als waardeloos.

ik met me domme kop had meteen iets van "jeej leuk, een scooter"(me eerste)
dus ja hoor gekocht, en meteen kijken en sleutelen en hoop onderdelen gekocht.

er zat geen uitlaat onder. spruitstuk bleek gescheurd te zijn, koppeling was kapot(voering totaal vanaf) en v-snaar gescheurd. na dat te hebben veranderd moest het wel lopen denk je dan zo. hmm ja maar waar was de uitlaat? sja.. ik was niet van plan meteen een knallende uitlaat te kopen en me pa had nog een simpele metrakut uitlaatje liggen dus die er ff onder gelegd en testrondjes gereden.

er zat toen onder;70cc mhr replica, 17.5 carb de rest alles standaard.
Mwa...het reed fftjes afgesteld met maat van me we kwamen op een 106 sproeier uit maar de gasreactie was zwaar bout!

daar gingen wat weken overheen en ...toen nog een paar maandjes toen ik op een mooie dag tegen mezelf zei wat zonde eigelijk dat ik het zo in de tuin liet staan.

Dus ..ja ik was van plan er een projectje van te maken waar inmiddels al leuke plannen voor zijn gekomen.
ik lul nu teveel, dit was het begin/verleden van m'n neo's dus dan nu pics!
Updates zullen volgen.


kankerkankerbinnenkantvu1.png


gescheurdekapme3.png





Morgen update ik dit verder ik wou ff een begin maken.
ben beetje wennen aan de site enzo dus tot zover mn neo's :p
 
Advertisement - register to remove this

waarom heb je precies voor AC gekozeb ? opzich een opmerkelijke keuze voor iemand met deze kwaliteiten !!
verder ziet het plaatwerk er minder uit, maar dat zal zeker niet opvallen bij dit soort scooters !

ga zo door man, misschien sprinten we dit jaar nog sanen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top