This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mijn HRD ( Moeite waard om ff te kijke ! )

beter koop je mijn derbi-sm... echt 10x vetter... en zgan... vanaf mei 2003

zit ook al n yasuni uitlaatje onder.... en ding ziet er echt gruwlijk uit... handguards, renthal stuurtje

als je pics wil.... moet je me ff toevoegen op msn : siepiewokkel@hotmail.com



en de blokken van derbi zijn 10x beter.... en je hebt alles nu gelijk klaar.. verzekering enzo...
 

mwoaaa de "standaard" metra valt nog mee
ikke heb snellere
 
Originally posted by Siepie Wokkel
beter koop je mijn derbi-sm... echt 10x vetter... en zgan... vanaf mei 2003

beter doe ik eens orgineel, er rijden al 5 zwarte derbi's ( van die Derbi racing development dingen ) in deventer. als ik de rode, groene & blauwe meetel kom ik op 8. ( niet dat het knake dingen zijn ofzow, maar orgineel is het hier dus niet meer )
 


Ik ben wel blij met wat er op zit, stoppies zijn goed te doen, ik ben daar dan net mee begonnen en haal makkelijk 12 meter maar een vriend van mij haalt met de zelfde brommer 75 m ( is gemeten kijk wel ff of ik z'n video link kan vinden !!! Bruut om te zien
 
Geen reacties op het filmpje ? Is er trouwens niet een deel om stunt filmpjes te plaatsen ? Heb er nog een paar goeie van vrienden
 
Ik heb nu net een aanbod gekregen :
Nitro uit '99 met daarop :

as RHQ Malossi , C4 celeron

Kit Malossi Mhr team 70

Pot Yasuni Carrera 20

Delta Clutch MHR 107



Nou jah, ik heb hier de lijst, alles wat MHR Team betreft, nieuwe banden, en alles is nieuw en sommige onderdelen hebben max 300km gereden !!! Het is een competitie scooter, de cylinder en carters zijn getuned, en de scooter zelf is 68kg in plaats van 89kg !!!Is dit de moeite waard ? geef als jullie blieft ff antwoord, ik weet dat 't mischien een domme vraag is, maar ik wil toch weten !!!
 
mjah nitro..dan ben je niet meer orgineel in NL. En ik vind echt dat je deze dus niet weg moet doen. Qua waarde zit het allemaal wel goed gok ik aangezien zo'n scooter met zo'n setup aardig wat gekost heeft. Maar ik denk dat je je toch snel zal vervelen. Het blijft maar bij gasgeven met een scooter he! Mjah wie ben ik om voor je te oordelen de ene vind scooters vet en de andere is dol op schakels(ik dus ook). Ik had hem gehouden. Hijs sowiso vetter dan een derbi SM