Mijn HRD ( Moeite waard om ff te kijke ! )

Originally posted by HrDmAn
nee ziet er niet uit, heb een vriend die 't op deze brommer heeft gedaan en netjes ... Moet er bijna van kotsen, is echt lelijk... Achter spatbord is trouwens van de Yamaha YZ 125

tja... je vroeg een mening en ik gaf m'n mening;.
heb dit type al wel met een ander spatbord gezien (yamaha spy) en vond het juist vet
 
Yup ik zou ook een andere koplamp unit inbouwen en ja ik heb het zelf ook niet op die lange snavel van die crosser. Kijk wat die andere jongen met die husky heeft gedaan die ziet er ook Zwaar vet uit.

Maar als je hem verkoopt wat is jou richtprijs?
 
hm8Pik vind het maar een beetje vreemd...als iemand anders dit hier gepost had zou gelijk worden gezegd: SCOOTERBASE8P en zou hij worden geclosed en deze blijft open..??waarom als ik vragen mag?

greetz rutger
 
gaaf ding :) conti spulletjes zijn ook wel :~ weet je wat voor power dat nou geeft?

ik heb trouwens dat koplampje op mijn sm, ziet er vet uit, fel licht (verblindend :rolleyes: ) maar je moet wel die witte sticker eraf trekken, is scheef geplakt en ziet er niet uit..... bij mij iig

als voorspatbord moet je een acerbis sm spatbord kopen, ziet er ook rauw uit en niet zo duur (30 pleuro)
 
Originally posted by ziprutger
hm8Pik vind het maar een beetje vreemd...als iemand anders dit hier gepost had zou gelijk worden gezegd: SCOOTERBASE8P en zou hij worden geclosed en deze blijft open..??waarom als ik vragen mag?

greetz rutger

Omdat hij hier net nieuw is?
Verder denk ik wel dat ie binnenkort dicht is maargoed...

Ik houd zelf niet zo van crossers, schakelen is cool maar verder, nee..

Maar deze ziet er wel gewoon vetjes uit voor een crosser hoor :)
Echt heel robuust enz, je zal hier zker wel mee opvallen hoor.
 
niet veel?
helemaal niet!!!(hij is hier niet ingevoerd) dit ding heerst de pan uit :W :W :W
opperbruut man, met zon ding ben je uniek in NL (op het am6 blok na dan :|)...
zon achterveer heb de nieuwe aprilia mx/rx ook trouwens.
is een verstelbare gasveer.

tword steeds gekker bij nieuwe schakels.
de nieuwe rieju's hebben std al wave schijven en acerbis handguards.
straks krijgen ze ook nog std powerbox, verstelbare voorvering, 4dubbele schijfrem en meer van dat soort overbodige onzin :)
 
Ben ff terug van vakantie, bedankt voor jullie réacties. Vind 't zelf wel een gaaf ding maar heb nu me auto dus moet er vanaf richtprijs is ongeveer 1950 Eurootjes, enne loopt dus best goed met dat Conti spul zoals al eerder gezegt werd :p
Ciao
 
Conti chr zit erop, 5 spoelporten, alu, gaat vet snel de toeren in ( voor een schakel !!! ) keb de eerste 3 versnellingen al gepasseerd voordat k 't weet, top is mischien iets minder gezien et een 50cc is maar conti doet niet aan 70 ! Top ligt denk ik rond een réele 110, ben nog in me cdi begrenst op 11 500t/min maar laat ik ook zo om me motor een beetje te sparen ( $$$ sorry maar heb nu me auto kosten ! ) enne voortandwiel is een 13, ga binnekort een 14 proberen
 
leuke schakel!

ik rijd ook al een tijd schakel, zelf op mijn MT5je :) tot mijn verhuizing, gaat de MT de deur uit voor 200 en komt de rieju MRX PRO binnen :)

fotow:

foto%20wpm%20260.jpg
 
Originally posted by HrDmAn
Conti chr zit erop, 5 spoelporten, alu, gaat vet snel de toeren in ( voor een schakel !!! ) keb de eerste 3 versnellingen al gepasseerd voordat k 't weet, top is mischien iets minder gezien et een 50cc is maar conti doet niet aan 70 ! Top ligt denk ik rond een réele 110, ben nog in me cdi begrenst op 11 500t/min maar laat ik ook zo om me motor een beetje te sparen ( $$$ sorry maar heb nu me auto kosten ! ) enne voortandwiel is een 13, ga binnekort een 14 proberen

Dan loopt ie dus cker wel door, misschien ook wel wat voor mij. Mijn cdi is niet begrenst maar hij gaat gewoon onregelmatig lopen bij 13000.
Zit beetje te twijfelen om in de toekomst of een 50snel te kopen of een 70. Maarja me ouders werken tegen.:0

ltrs
 
50 is wat fragiler maar is wel leuk, gezien ik in frankrijk woon nou ja niet meer maar daar mag je 50cc gewoon er op zetten, gezien met deze brommer valt 't nog al opals je je cylinder vervangt naar 70, dan zou ik niet meer verzekert zijn... vandaar deze 50 ( en natuurlijk voor de verkoop ! ) Als ik 'm zou houden zou ik er zelf wel een MHR D50 opzetten ( 78cc volgens mij ) met alles erop en eraan, PVL onsteking enz... Maarja heb nu me auto, gaat toch wel sneller :p
 
Originally posted by rieju-pim
wel meteen ander uitlaatje onder hoor:D

ja , gozer uit mijn buurt heeft de MRX ook, maar dan de gele met een metrakit uitlaat, ding is pijlsnel alleen jammer van die metrakit demper die je al vanaf 10km afstand hoord

mocht ik nog genoeg overhouden na de aankoop van de soon-to-be-mine MRX :) koop ik gelijk een yasuni cross
 
Back
Top