Mijn HRD ( Moeite waard om ff te kijke ! )

Maitre R.

[King of Coke]
Hallo,
Ik wou ff me brommer laten zien, woon zelf in frankrijk, nou ja nu weer terug in nl... Daar is die brommer heel bekent en is de rolce royce onder de 50cc SuperMotard ! Keb er ook aardig wat voor moeten neertellen maarja is echt de moeite waard ( voorvork 41mm !!! Dunlop Arrowmax banden !!! Snelle uitlaat orgineel, liep org. ongeveer 85 echte km dus geen teller snelheid enz...)
Was 't een beetje zat heb er en Conti uitlaat ondergezet ( 280€ ), Dell'orto 19mm met sproeishit en alles ( totaal 130€), en een Conti CHR 50cc Cylinder ( 270€ ). Loopt nu lekker en kan in de eerste 2-3 versnellingen 'm op me achterband trekken :p
Ben nu eigenlijk van plan om 'm te verkopen maar nou wou ik graag weten wat jullie er van vinden en om te weten of dat uberhaüpt de moeite is om naar nl te halen ? Geef ff julie mening THX.

5-picture3.gif


4-picture2.gif


Contact : rene_marval@hotmail.com ( MSN en mail )

Ciao,

PS : Ben hier een nieuweling...kweet dus ook niet echt hoe hier alles werkt, m'n excuses.
 
Advertisement - register to remove this

nee ziet er niet uit, heb een vriend die 't op deze brommer heeft gedaan en netjes ... Moet er bijna van kotsen, is echt lelijk... Achter spatbord is trouwens van de Yamaha YZ 125
 
ander voorlicht plaatsen, bv zulke spotjes onder elkaar beetje ktm duke achtige dingen... ofwel 2 gewone naast elkaar.
 
Beter verwijder je dit topic en plaats je je brom in Vraag en Aanbod als je van plan ben deze te vekopen.
Hij 's wel nice btw :)
Ik ga met Razma over dat spatbord. Andere stuurkap zou ook niet mis staan ;)
 
Ja keb ook nog een rs street bike dus was Cker van plan deze rs weg te doen !! Maare julie vinde die hrd dus wel vet ? Wat zou je me er voor geven ( € ) ? ( om ff een ID te krijgen )
 
Last edited:
KOOP DAT ACERBIS DING!
en dan is ie echt TE mooi, beter doe je die RS weg, en hou je die HRD gewoon, het is echt de moeite waard om te houden, in nederland is ie heel speciaal en ben je probably de enige met zo'n vet ding.
 
Back
Top