Mijn EPC/RST Evo skoeter

Blijft een net hok, maar carter gescheurd? Met te weinig boutjes carterkap vastgezet?

Nee :) Geen idee hoe het komt.

Wel lef dat je er mee door bleef boeken, scheur zag er niet al te best uit:+

Tja :P

Wallie is geen beuner hijs de ekte pro :7

8)

Kan je beter een PMT soft of medium pakken, heb je meer grip en is maar 400 gram zwaarder als een Deestone :p

Gaat niet om het gewicht Kees maar om de hoogte van de band :p

Dus je rijdt op 2 banden die door de fabrikant maximaal 80km/h kunnen hebben?:D

Dat klopt helemaal ;)

Heeft niks met gewicht gemaken :*

}:O

Je wilt niet weten wat er met die band gebeurd als ie gas geeft:+

Haha je bent niet de eerste die het zegt :P
 
Update

Nou bij deze een "update" maar een slechte imo :(
Kreeg net een telefoontje van Meran met best wel slecht nieuws.

Ik had afgelopen week mijn carter bij EPC gedropt voor mijn carter te laten lassen en dat er dan ook een nieuwe zuiger in zou komen.

Hij vermeldde mij dat mijn krukaslager aan één kant kapot/GAAR was en dat er rotzooi in de cil was gekomen. Binnekop en zuiger waren beschadigd.

Verder vermeldde hij nog dat mijn krukas (bigend lager) ook ver heen was.

Aangezien ik dit jaar niet teveel geld wou uitgeven is dit toch echt effe klote.

Wat ik ga doen is nog niet duidelijk, mijn beurs is nogal leeg dus Heerenveen word het sowieso niet :(
 
Aahjoh, komt wel goed man:)

Gewoon ff laten bezinken en volgende week laat je het blok gewoon opnieuw opbouwen, het komt wel goed schatje:*
 
oei wally niet degelijk:(

+1

Aahjoh, komt wel goed man:)

Gewoon ff laten bezinken en volgende week laat je het blok gewoon opnieuw opbouwen, het komt wel goed schatje:*

Laten we het hopen

Das nie best Wallus, binnenkopje en krukas kost veel centjes :|

Niks gemerkt van dat lager?

Succes!

Tja en aangezien mijn blok uitelkaar moet is het ook een slimme zet om een andere setje carters te halen ivm de scheuren wat erin zaten.

Nee ik heb niks gemerkt ervan. Ik ga morgen even naar EPC om te kijken wat de "schade" is.
 
:( Klote zeg Yannick.
Als je nu alles vers er in zet kun je wel volgend jaar nog een jaar zonder zorgen boeken :!
 
Zo dat is wel zeer matig...

Hopelijk wel gefixt voor de sprint na Heerenveen dude! Je hebt iig groot kans op de titel dit jaar, zonde om dat weg te gooien.
 
Zeau,

Heerenveen achter de rug :7!
Zoals eerder vermeld was mijn blok zo gaar als wat, en een twijfel of ik nu zou door gaan ofniet. Belde Meran me op met een aanbod wat ik niet kon afslaan :P*D

2 dagen voor de sprint zat mijn blokje inelkaar, dus snel gemonteerd en op de Bollerbank 8). Na wat uitlaten te hebben getest kwam er 22pk uit met een echte strakke lijn. Dus ik was tevreden!

Sprint

Na een gezellige avond met veel bbq vleeschhh en gekwatst werd het tijd om richting de sprintbaan te gaan.

Daar aangekomen alles relax uitgeladen en eens rustig aan gaan inschrijven en laten keuren :P. Mijn gewicht was 144 KG, dus mijn 2 kilo lood kon ik eraf halen wat ik normaal altijd eraan had.

Daarna kon het rijden beginnen..
Eerste run reed ik een 7.39 met een onbekende reactie. Scooter draaide 14.7 dus dat was beetje te veel aangezien hij op de bank met 14.1 het beste draaide.

Dus rollen vervangen en nog eens getest, hij draaide nu 14.1 maar de tijd was een 7.5. Had ook een flinke dip opeens dus het was redelijk te zwaar :P

Na nog wat rollen te hebben vervangen en nog wat andere dingen werd het weer eens tijd voor een run :#

Ik had een dikke wheely dus moest van het gas af :( ik had niet teveel verwacht van die run totdat Billy naar me toe kwam rennen dat ik een 7.26 had gereden :W:W:W

Toen weer snel aangesloten in de rij en weer een run gemaakt!
Hij voelde niet echt fel aan onderin dus ik dacht weer dat het een kut run was :# Maar het was een 7.11 met 0.08 reactie 8) dus een 7.03 zonder reactie!

Toen was het kwalificeren bijna voorbij dus ik maakte mijn laatste run wat resulteerde in een 7.26 met 0.21 reactie! Weer een dikke 7.05 :# Ik moet toch echt iets aan mijn reactie gaan doen haha!

Maar goed tijd voor de omloop!

Ik had me als eerste gekwalificeerd met een 7.11 dus ik had wel een goed gevoel over de finales.

Eerste run tegen Derek!
Ik had vals en hij reed een dikke 7.03 met 0.01 reactie!
Herkansing
Dit keer wel groen maar een dikke wheely waar ik het gas op wou houden alleen kwam hij niet omlaag :+:+ Dus dat was flink kut want ik reed een 7.6x en dat betekende dus dat ik eruit lag :(

Maar goed, het kan niet altijd feest zijn :7

Het word echt super spannend in de klasse en ik heb alweer zin in de volgende sprint!!!

Bedankjes:

EPC SITTARD (MAX)
BOLLERBANK [Steef]
Billy the manager
Kamp limburg
En natuurlijk de organisatie van sprint Heerenveen!!


Tot in Kloosterzande 8):W
 
zkers wally jong mooi dat je mij nog een kans gaf in de finales door die 7,6 te rijden :P kloosterzande nog beter je best doen .
 
Back
Top