Originally posted by Joël
We hebben heel lang geleden een run van 10,8 pk bij Twins gezet, niet dit seizoen maar zelfs nog het seizoen ervoor.
Was overigens met C20 uitlaat, die het naar mijn mening prima doet...
Zal de grafiek morgen eens posten.
Alleen zaten we altijd te kloten met betrouwbaarheid, we waren tre veel gefocused op nieuwe ontwikkelingen/ hoger vermogen en te weinig op duurzaamheid. Natuurlijk ook mede doordat het testen gewoon op straat moest gebeuren, wat met het geluidsniveau van het ding niet echt relaxed is...
Laatste tijd hadden we de betrouwbaarheid wel in orde, maar toch vaak nog problemen met verlopende afstellingen e.d., lekkend carter en nog zo wat van die ellende.
Verder moest Wahid na een paar races niet gereden te hebben weer helemaal inkomen, en dat was jammer aangezien hij op het begin van het seizoen duidelijk een stijgende lijn vertoonde qua rijprestaties (bijvoorbeeld Brakel, net niet in de A en in de B vanaf achteraan 1e geworden).
Al met al was het eindresultaat niet bruut, jammer maar helaas...
Ik ben er nu overigens zeker van dat het ding 12 pk kan halen, en dat gaan we binnenkort even testen bij Tino.
En over de top 3 vermogen, ik heb grafieken van Leroy Mostert gezien van 13 - 14 pk @ Tovami...