This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MHR50 Cilinder hemd

Gilera666

Stoned Raider
Ik ga een oud type MHR50 Team kopen,maar ik heb een vraagje over de cilinderhemd,hoort de bovenkant van de cilinderhemd korter te zijn dan de onderkant??
:?

tis deze;

het KAN idd dat dit met tunen gedaan is ivm de flow maar kzou het hem tog maar eens goed vragen omdat het zelf ook al niet eens wist of het een mhr of mhr team 50 was....

Dat is old skool style MHR team... Maar wel goed!!!
En hij spijltjes weg halen is idd voor de flow! Het werkt nog aardig ook!

Waarschijnlijk is deze cilinder ook van alex geweest.. denk ik maar ken het verkeerd hebben.. IK heb zelf een oude type en een nieuwe type mhr team.. wat me opvalt als ik ze naast elkaar heb dat de oude type net wat minder schuin staan en een kleinere uitlaatpoort heeft.. (buitenkant).. Ook is deze nog niet maximaal getuned denk ik van hij mist nog fluit poorten.. wat mijn oude team wel heeft (correct me ) en de nieuwe std hebben..

kan maar zo,hij was uiters getunend is mij verteld,nieuwere types hebben idd een losse binnenkop en fluitpoortjes

Bij deze neem ik dan mijn foutieve conclusie terug in V&A, ik dacht dat het standaard niet zo hoorde... Mijn excuses voor het ongemak :!

deze is idd van alex geweest.. is tezien aan de tuning!
1 ding weet ik wel hij is erg goed getuned!
Ken um namelijk irl (alex)

succes met je cilinder!

Originally posted by Jonnypol
deze is idd van alex geweest.. is tezien aan de tuning!
1 ding weet ik wel hij is erg goed getuned!
Ken um namelijk irl (alex)

succes met je cilinder!

Dank u ik hoop em morgen te ontvangen

Gizmotreme, ik denk dat dat de keuze van de tuner is geweest. Hij had er waarschijnlijk betere ervaringen mee en blablabla. Maar dat zul je dus aan Alex of Mario moeten vragen

Ik zie zo op het oog toch nog wel wat dingetjes die mischien anders zouden kunnen... Is er met deze cilinder geracet?

Wat is de timing van die cilinder eigenlijk?

Ik heb geen idee,ik heb em al binnen,hij ziet er nog puntgaaf uit
Ik d8 wel dat er mee geraced was,correct me if i'm wrong

met mijn mhr team is ook geraced.. duidelijk.. wat de timing is dat weet ik niet.. maar hij is dus wel anders dan deze team van gilera666.. ik heb ook 2 vastgenaaide teams.. NIeuwe type.. en die zijn ook aardig getuned..